Letgo Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Noen sier det går an å bruke webcameraet på PC'en for å få sett de man snakker med på Messenger. Kan noen fortelle hvordan man gjør det? På forhånd takk for tips. 0 Siter
Gjest msnskype Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Det gjør det, både på messenger og på www.skype.no. begge er gratis å bruke, du inviterer den du har lagt til og trykker på chat, deretter videosamtale(skype). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.