Gjest Divia Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Kan jeg spørre fastlegen min om han er i slekt men en gutt jeg var sammen med for lenge,lenge siden? De har samme etternavn og er fra samme by så jeg er nysgjerrig :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Tja, selv om jeg ikke kan skjønne at man kan synes det er så interessant, så ser jeg ikke noe galt i å spørre 0 Siter
Gjest Divia Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Tja, selv om jeg ikke kan skjønne at man kan synes det er så interessant, så ser jeg ikke noe galt i å spørre Grunnen jeg lurer er pga jeg har prøvd å finne denne personen. På Facebook eller skatteetaten men finner han ikke. Jeg synes bare det hadde vært morsomt å fått kontakt med han igjen ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Jeg hadde trolig spurd. Om de ikke heter Hansen eller Olsen da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.