ekte nick Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Etter den siste omleggingen på FB finner jeg ikke lenger ut hvordan jeg kan sende en gruppemelding til flere av mine venner (eller feks til en vennegruppe). Går det ikke lenger an? 0 Siter
ekte nick Skrevet 12. august 2011 Forfatter Skrevet 12. august 2011 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet? Kjære FB-folk, er dere her? 0 Siter
ekte nick Skrevet 12. august 2011 Forfatter Skrevet 12. august 2011 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet? Kjære FB-folk, er dere her? Spørsmålet er altså hvordan man kan sende en privat melding (message) til alle vennene sine, eventuelt til et utvalg av venner? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet? Kjære FB-folk, er dere her? Skriver navnene etter til 0 Siter
ekte nick Skrevet 12. august 2011 Forfatter Skrevet 12. august 2011 Skriver navnene etter til Mener du at jeg må skrive inn hvert eneste navn, eller kan jeg krysse av noe sted for å få sendt til alle? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Mener du at jeg må skrive inn hvert eneste navn, eller kan jeg krysse av noe sted for å få sendt til alle? Ja, det tror jeg. Tror at navnene kommer opp når du starter å skrive dem. Lenge siden jeg har gjort det nå altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.