Gjest sangsol Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Kom nettopp ut av dusjen. Elsker den raske dusjen om morgenen, og følelsen det gir når man står med rent håndkle. Ble undrende hvordan mennesker i feks afrikanske, tørkerammede land får rengjort seg? De har jo ikke lik tilgang til vann som oss... 0 Siter
PieLill Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 ''Ble undrende hvordan mennesker i feks afrikanske, tørkerammede land får rengjort seg? De har jo ikke lik tilgang til vann som oss...'' Det får de ikke gjort så ofte. Men de kan helt sikkert kunsten å vaske en hel kropp med en kopp vann. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.