Axcia Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 I dag kjøpte jeg ei ny turbukse, billig var den også - hurra! Den er steike god, stretchy og praktisk :-) Veldig fornøyd nå altså, siden den forrige buksa ble liggende i skapet ;-( Valgte herremodellen, fordi damemodellen var for stor i lårene: http://www.xxl.no/klaer/herre/bukser/lia-bukse-1051349 Dette var noe å skrive om på en lørdagskveld, haha! *litt kjedelig akkurat nå* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.