Gå til innhold

Prust, ferske krabber hvor?


Gjest Ginna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hey, hey :-)

Har ikke sett på meldinger i helga....

Vi kjøper ikke krabber, min far har hatt ute teiner i nesten hele sommer, så vi får så mye vi vil ha av ham. Men en på jobben sa at de som selger krabber rett ved Essoen på Oddemarka, har gode krabber :-) Så du kan jo prøve der!

Jeg og tiåringen var på hytta fra fredag til lørdag, og da hadde vi krabbefest sammen med mine foreldre. Utrolig koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey :-)

Har ikke sett på meldinger i helga....

Vi kjøper ikke krabber, min far har hatt ute teiner i nesten hele sommer, så vi får så mye vi vil ha av ham. Men en på jobben sa at de som selger krabber rett ved Essoen på Oddemarka, har gode krabber :-) Så du kan jo prøve der!

Jeg og tiåringen var på hytta fra fredag til lørdag, og da hadde vi krabbefest sammen med mine foreldre. Utrolig koselig :-)

Nam nam, krabbe er godt ja. Hyggelig at dere koste dere. :) Takk for tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...