Gå til innhold

Hjerteslag

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_17__

Hei..

For et par år tilbake så startet det, jeg opplevde at avogtil, så føles det som hjertet stoppet, slå fort mange slag og forsatte igjen.

Da hadde jeg jernmangel, lengen sa at hjertehopping er ganske normalt.

I går opplevde jeg noe verre, jeg kjente at hjertet hoppet, men det ga seg ikke. Det forsatte sånn, jeg trodde at det skulle gå over. Så plutselig kjentes det som om jeg kveltes, jeg sprang ned til stua, men da gikk det over. Før det og etter kjente jeg at jeg ble andpusten og at hjertet slo veldig fort, uten grunn..

Jeg opplevde flere korte i løpet av kvelden og i dag har jeg opplevd det 2-3 ganger. Det rare er jo at dette ikke har skjedd på veldig lenge.

I går så var jeg hos tannlege og fikk bedøvelse fordi jeg hadde en tann som måtte trekkes. Jeg regnet med at hjertehoppingen og økt blodtrykk kanskje hadde noe med at jeg har fettlever.

Men så blir jeg litt bekymret. Jeg har hatt smerter avogtil i øvre høyredel av kroppen. Der levern ligger, ikke sikker om den er lenger opp.

Burde jeg kontakte lege? Hva kan det være? Hvis det forsetter, så tar jeg selvfølgelig kontakt, men burde jeg av en eller annen grunn oppsøke lege kvikkt?

Jeg er redd at det skjer mens jeg sover.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36875-hjerteslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...