Breiflabb Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Jeg er 23 år, og har egentlig hatt dette problemet ca 1 år nå, men det har blitt mere plagsomt i det siste. Får det som oftest etter at jeg har hatt utløsning, hvorpå jeg føler for å late vannet. føles liksom som om det er tett selv om det egentlig ikke er det, ikke helt i alle fall. Smerten føles brennende, og er i all hovedsak sentrert rundt eller under penishodet. Kan dette muligens forklares på noe medisinsk vis? Har kun vært med 1 partner, og det samme har hun. 0 Siter
På tur Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Smerter under vannlating er så vidt jeg vet et symptom for blant annet gonoré, men ta det med ro - da er visstnok smertene MYE verre enn det du beskriver :-) Dessuten tilsier ikke antallet seksualpartnere hos deg og kjæresten noe slikt :-) Poenget er: Ta en tur til legen! 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 17. oktober 2001 Skrevet 17. oktober 2001 Du bør gå til lege for å finne ut om dette er infeksjon, eller om det bare er en irritasjon etter samleie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.