Gå til innhold

Facebook - kan man kopiere andres bilder?


ekte nick

Anbefalte innlegg

Før kunne man laste ned bilder fra venners album. Men nå ligger de jo i en sånn lysbildestripe og jeg får ikke til å laste ned. Er det blitt umulig? (Jeg snakker feks om bilder fra en felles fest der jeg også er med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Jodda er bare å klikke på bildet og høyreklikke, velge kopier eller lagre..

eller hvis du ser helt nede til venstre står det last ned,

der kan du velge å åpne eller lagre filen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda er bare å klikke på bildet og høyreklikke, velge kopier eller lagre..

eller hvis du ser helt nede til venstre står det last ned,

der kan du velge å åpne eller lagre filen :)

Hvis jeg høyreklikker nå, så kommer det ikke opp Lagre, slik det gjorde før. Jeg skal se om det kommer noe opp i venstre hjørne som du sier. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda er bare å klikke på bildet og høyreklikke, velge kopier eller lagre..

eller hvis du ser helt nede til venstre står det last ned,

der kan du velge å åpne eller lagre filen :)

Nei gitt, nå har jeg sjekket det, og det kommer ikke noe sånt opp hos meg. Verken i bildets hjørne eller ved høyreklikking. Jeg ser faktisk ingen muligheter til å laste det ned! Kanskje FB har lagt inn dette som et personvern, etter alle klagene? (Ville overrasket meg stort men).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg høyreklikker nå, så kommer det ikke opp Lagre, slik det gjorde før. Jeg skal se om det kommer noe opp i venstre hjørne som du sier. Takk!

Her står det flere valg på venstre side av bildet, Tag this photo, Share, Download....

Og ved høyreklikking kan jeg velge å lagre bildet. Så det er nok maskinen din som tuller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du har bildet i lysbildeshow kan du trykke på F5t-tasten på tastaturet så går det tilbake til vanlig "gammel" visning, og da kan du kopiere bildeadressen ved å høyreklikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har bildet i lysbildeshow kan du trykke på F5t-tasten på tastaturet så går det tilbake til vanlig "gammel" visning, og da kan du kopiere bildeadressen ved å høyreklikke.

En t for mye; F5 skal det selvsagt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...