Gå til innhold

Shira!


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Fint lite som skjer, jeg sover for det meste! ;o)

Har kjøpt meg sånn skoledagbok eller studiebok eller hva søren det heter. Masse farger, stråler ut som en sol. Så fin atte!

Og en lilla markør.

Har startet opp på skolen, men ramlet jo av racet ganske fort, he he. Skal ta ett fag dette semesteret, da har jeg skole 2 dager i uka. Ikke minst er faget slik at jeg kan lese mye selv.

Skjer med deg a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1313955330' post='4632586]

Fint lite som skjer, jeg sover for det meste! ;o)

Har kjøpt meg sånn skoledagbok eller studiebok eller hva søren det heter. Masse farger, stråler ut som en sol. Så fin atte!

Og en lilla markør.

Har startet opp på skolen, men ramlet jo av racet ganske fort, he he. Skal ta ett fag dette semesteret, da har jeg skole 2 dager i uka. Ikke minst er faget slik at jeg kan lese mye selv.

Skjer med deg a?

Skole 2 dager i uka høres fint ut! *drømmer om*

Bra å begynne rolig og så kan du jo kose deg masse med det ene faget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Skole 2 dager i uka høres fint ut! *drømmer om*

Bra å begynne rolig og så kan du jo kose deg masse med det ene faget!

Jeg blir borte en stund når jeg skal operere, så jeg så at jeg ikke kom til å klare å hente meg inn i alle fagene.

I dag beviste jeg også att ett fag er nok, så elendig form, men klarer da ut, være der det som må, så hjem og takle smertene.

Så dette tror jeg blir bra! :o) Foreleser sa også at jeg kom til å klare å lese meg opp selv når jeg er borte, siden jeg var voksen. *litt stolt* ;o)

Studerer du fullt?

Det som er, er jo at en kan være så sliten, så tom, men så er det givende, dermed så blir det moro. (det moro-ordet spiser jeg sikkert i meg når det nærmer seg eksamen)

Takk for at tenkte på meg forresten, det gledet meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1314028968' post='4632975]

Jeg blir borte en stund når jeg skal operere, så jeg så at jeg ikke kom til å klare å hente meg inn i alle fagene.

I dag beviste jeg også att ett fag er nok, så elendig form, men klarer da ut, være der det som må, så hjem og takle smertene.

Så dette tror jeg blir bra! :o) Foreleser sa også at jeg kom til å klare å lese meg opp selv når jeg er borte, siden jeg var voksen. *litt stolt* ;o)

Studerer du fullt?

Det som er, er jo at en kan være så sliten, så tom, men så er det givende, dermed så blir det moro. (det moro-ordet spiser jeg sikkert i meg når det nærmer seg eksamen)

Takk for at tenkte på meg forresten, det gledet meg!

Så du er voksen, du ja! Det er bra:-)

Jeg studerer fullt i år. Så har jeg meldt meg opp i et par ekstra fag, men de kan jeg se langt etter:-)

Klarer ikke helt å få denne morro-følelsen, fordi jeg vet at det er krevende å klare å gjennomføre, og jeg er redd! MEN, det er spennende. Hvis dette utdanningsopplegget ikke går, så kan jeg jo uføretrygde meg og sykle rundt omkring.......øh...kanskje.

Herlig at du er i gang, tross hindringene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Så du er voksen, du ja! Det er bra:-)

Jeg studerer fullt i år. Så har jeg meldt meg opp i et par ekstra fag, men de kan jeg se langt etter:-)

Klarer ikke helt å få denne morro-følelsen, fordi jeg vet at det er krevende å klare å gjennomføre, og jeg er redd! MEN, det er spennende. Hvis dette utdanningsopplegget ikke går, så kan jeg jo uføretrygde meg og sykle rundt omkring.......øh...kanskje.

Herlig at du er i gang, tross hindringene! :-)

Han sa så, jeg var voksen. I akkurat denne sammenhengen tolker jeg det som kompliment. *smiler fornøyd*

Vi han være redde sammen. Jeg omtrent snek meg rundt i korridorene jeg i dag.

Du er tøff da, og i starten er jo alt tøft. Skal heie på deg jeg.

Jeg har vært tidsbegrenset ufør i mange år, men svært dårlig på å sykle. Rusle derimot, det er jeg flink til. Minuset er at det blir litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1314032550' post='4633011]

Han sa så, jeg var voksen. I akkurat denne sammenhengen tolker jeg det som kompliment. *smiler fornøyd*

Vi han være redde sammen. Jeg omtrent snek meg rundt i korridorene jeg i dag.

Du er tøff da, og i starten er jo alt tøft. Skal heie på deg jeg.

Jeg har vært tidsbegrenset ufør i mange år, men svært dårlig på å sykle. Rusle derimot, det er jeg flink til. Minuset er at det blir litt kjedelig i lengden.

Jeg har første deleksamen i september, så går det slag i slag med grupperabeid og det som verre er;-) frem til jul, så er det litt ferie.\, men jeg gleder meg liksom ikke til jul pga jula........ så jeg vet ikke hva jeg skal glede meg til.

Før skolen begynte for i år sykla jeg rundt i byen og drømte om at det var det jeg alltid skulle gjøre, ta livet med ro og kjenne på friheten,,,,,,,,,,,men,,,,,,,, det hadde helt sikkert blitt kjedelig veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har første deleksamen i september, så går det slag i slag med grupperabeid og det som verre er;-) frem til jul, så er det litt ferie.\, men jeg gleder meg liksom ikke til jul pga jula........ så jeg vet ikke hva jeg skal glede meg til.

Før skolen begynte for i år sykla jeg rundt i byen og drømte om at det var det jeg alltid skulle gjøre, ta livet med ro og kjenne på friheten,,,,,,,,,,,men,,,,,,,, det hadde helt sikkert blitt kjedelig veldig fort.

Du skal glede deg til å oppnå mål! Så det så!

Akkurat nå sitter jeg og suller rundt på nett, tenker at det kan jeg jo gjøre hele tiden, men så går lei da. Cluet er vel å finne tid til begge deler. Her har jo ikke jeg peiling på hvordan en skal legge opp studieløp, fersk jeg, liten, syk og svak. *snøft*

Jeg har foreløpig sneket meg unna gruppearbeid jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1314036191' post='4633070]

Du skal glede deg til å oppnå mål! Så det så!

Akkurat nå sitter jeg og suller rundt på nett, tenker at det kan jeg jo gjøre hele tiden, men så går lei da. Cluet er vel å finne tid til begge deler. Her har jo ikke jeg peiling på hvordan en skal legge opp studieløp, fersk jeg, liten, syk og svak. *snøft*

Jeg har foreløpig sneket meg unna gruppearbeid jeg...

Da blir det ett års tvangsgruppearbeid på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Da blir det ett års tvangsgruppearbeid på deg!

Næ, blir det ikke, for jeg blir fritatt jeg nemlig, har lapp på det og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...