Gå til innhold

NHD-Paralgin forte og avhengighet


Gjest boa123456

Anbefalte innlegg

Gjest boa123456

Har brukt 600 mg Paralgin forte i 4 dager-netter pga smerte. Nå er jeg tom for medisinen, må innrømme at jeg har likt "følelsen" jeg får av medisinen og sovet godt, men er jeg avhengig?? Kan jeg fortsette å sove og leve som før uten paralgin forte...? Er redd jeg skal ligge våken og føle uro nå, eller er dette bare "tull"? :-)

Ps, Har bare tatt 600 mg paralgin f. engang om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

600 mg? Hvor mange tabl per døgn?

Nei, du har ikke blitt avhengig. Du kan merke allerede etter en tabl av en "god" medisin at du like virkningen. Det betyr ikke ar du er avhengig.

Du kan leve som før uten den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boa123456

600 mg? Hvor mange tabl per døgn?

Nei, du har ikke blitt avhengig. Du kan merke allerede etter en tabl av en "god" medisin at du like virkningen. Det betyr ikke ar du er avhengig.

Du kan leve som før uten den :-)

En og en halv tablett, altså 400 mg+200 mg, bare en gang om dagen, om kvelden.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...