Gå til innhold

Infeksjon pga koloskopi?

Anbefalte innlegg

For en uke siden gikk jeg gjennom en koloskopi-undersøkelse med vevsprøvetaking.

Etter en uke ble jeg syk, først kastet jeg opp 15-20 ganger i løpet av en dag, og etter det har jeg ligget med 39-40 i feber og magesmerter på venstre side..

Kan jeg ha fått en infeksjon pga koloskopiundersøkelsen, om ikke hva kan jeg feile?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36909-infeksjon-pga-koloskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Jeg har litt vondt for å tro at dine plager med tallrike avføringer kan skyldes koloskopien.På den andre siden, feberen kan derimot muligens forklares med at det har oppstått en komplikasjon etter undersøkelsen. Det er helt umulig å stille en "fjerndiagnose" på en slik tilstand. Jeg synes at den eneste riktig er å komme i kontakt med legen som utførte koloskopien, eventuelt den avdelingen, hvor det ble foretatt, og der hvor det finnes resultater av tidligere undersøkelser. Jeg synes du bør ta kontakt snarest mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...