Gå til innhold

slette?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare maser jeg.

Kan dere slette dette: Re: Tusen takk frosken og nhd

Tror ikke de tror meg likevel og jeg føler meg ikke bra, er som i går som om hele meg skal kollapse. Er så redd, veldig rar i hodet. Får ta vival, tror jeg må få hjelp fra alternativ medisin/healing. De forstår nok bedre, tabbe å tro at noen andre ville forstå. Men jeg prøvde iallefall. Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt trådene dine noen dager nå og skjønner at du har det skikkelig kjipt! Det tror jeg alle godt forstår. Leit at det ikke gikk bra på timen i dag.

Fordi jeg ønsker deg alt godt og god bedring vil jeg på det sterkeste fraråde deg å underlegge deg alternativ behandling. I det markedet finnes det dessverre en del kvaksalvere som med stor overbevisning og autoritet utsetter pasienten for udokumentert og i verste fall skadelig behandling. I tillegg kommer selvsagt det at de tar skyhøye timepriser.

Ikke gjør det! Du fortjener bedre!

Jeg håper frosken og nhd kommer opp med noen gode forslag til deg i løpet av dagen.

Alt godt,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221097
Del på andre sider

Gjest Bare maser jeg.

Jeg har fulgt trådene dine noen dager nå og skjønner at du har det skikkelig kjipt! Det tror jeg alle godt forstår. Leit at det ikke gikk bra på timen i dag.

Fordi jeg ønsker deg alt godt og god bedring vil jeg på det sterkeste fraråde deg å underlegge deg alternativ behandling. I det markedet finnes det dessverre en del kvaksalvere som med stor overbevisning og autoritet utsetter pasienten for udokumentert og i verste fall skadelig behandling. I tillegg kommer selvsagt det at de tar skyhøye timepriser.

Jeg håper frosken og nhd kommer opp med noen gode forslag til deg i løpet av dagen.

Alt godt,

''Fordi jeg ønsker deg alt godt og god bedring vil jeg på det sterkeste fraråde deg å underlegge deg alternativ behandling. I det markedet finnes det dessverre en del kvaksalvere som med stor overbevisning og autoritet utsetter pasienten for udokumentert og i verste fall skadelig behandling. I tillegg kommer selvsagt det at de tar skyhøye timepriser. ''

Tusen takk!

Men jeg vet om seriøse folk innen alternativ medisin, varme og gode folk som forstår. Men samtidig blir jeg redd, det blir for mye for meg dessverre, ufoer og sterke krefter osv. Ønsker ikke ant enn å takle det, stå i det og la min sjebne komme. Men jeg er redd og svak, jeg takler det ikke. Så jeg ville bli kvitt alt, hva det nå enn er. Alt.beh har sagt at det går ikke, behand på dps sa det går ikke.

Hva gjør jeg da?

Må akseptere det, ikke få panikk og skyve det bort for det forsvinner ikke. Må innse det nå. Men føler at det er et nederlag, føler meg skamfull fordi jeg vil jage bort kreftene. Det er en gave som jeg bør være takknemlig for. Igjen..dette er min ventil, går ikke rundt og snakker om dette. Men folk vet jeg er "alternativ" og ja har drevet litt med healing, ble dårlig av det og.

Dette vet dps, og jeg er forvirret. Hun tror jeg har evner, når jeg endelig innså at jeg ikke takler mer tror de plutselig på meg. For et ror jeg lager til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221099
Del på andre sider

Gjest Bare maser jeg.

Alt godt,

Pga at jeg lager alt dette rotet blir det bare rot inni meg, må velge min vei og må ta ansvar. Får gå inn i meg selv og finne svar, ikke utenfor, da blir det bare rot - det ser jeg. Må stole på meg selv og den veiledningen jeg får, må meditere og finne ro, må akseptere. Se der, jeg har alle svarene selv :-)

Og jeg tuller ikke, må seriøst ta meg sammen og ta ansvar. Gå min vei, ikke alle andres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221102
Del på andre sider

''Fordi jeg ønsker deg alt godt og god bedring vil jeg på det sterkeste fraråde deg å underlegge deg alternativ behandling. I det markedet finnes det dessverre en del kvaksalvere som med stor overbevisning og autoritet utsetter pasienten for udokumentert og i verste fall skadelig behandling. I tillegg kommer selvsagt det at de tar skyhøye timepriser. ''

Tusen takk!

Men jeg vet om seriøse folk innen alternativ medisin, varme og gode folk som forstår. Men samtidig blir jeg redd, det blir for mye for meg dessverre, ufoer og sterke krefter osv. Ønsker ikke ant enn å takle det, stå i det og la min sjebne komme. Men jeg er redd og svak, jeg takler det ikke. Så jeg ville bli kvitt alt, hva det nå enn er. Alt.beh har sagt at det går ikke, behand på dps sa det går ikke.

Hva gjør jeg da?

Må akseptere det, ikke få panikk og skyve det bort for det forsvinner ikke. Må innse det nå. Men føler at det er et nederlag, føler meg skamfull fordi jeg vil jage bort kreftene. Det er en gave som jeg bør være takknemlig for. Igjen..dette er min ventil, går ikke rundt og snakker om dette. Men folk vet jeg er "alternativ" og ja har drevet litt med healing, ble dårlig av det og.

Dette vet dps, og jeg er forvirret. Hun tror jeg har evner, når jeg endelig innså at jeg ikke takler mer tror de plutselig på meg. For et ror jeg lager til.

Hvis du nå er i gang med SS (stemningstabiliserende) og AP (antipsykotikum), kan det hende det tar litt tid før du oppnår optimal virkning. Jeg beklager at jeg ikke akkurat her og nå husker hva det er du står på. Men gi ikke opp helt ennå. Det kan for en del mennesker ta tid før medisinene har fått full effekt.

Dette med å tro/ikke tro på alternative ting; ufoer, healing, parapsykologi, sjelevanding eller tale med de døde er et interessant område. Mange mennesker tror på slike ting og er normalt friske i sin overbevisning. På den andre siden har du dem som tror på det på en måte som ikke er friskt. Hvor grenseoppgangene går er vanskelig å fatte. Under en "psykose-utredning" (TOP-prosjektet) fikk jeg mange slike spørsmål. På bakgrunn av disse, blant annet, fikk jeg en psykose-diagnose. Jeg tenkte da i mitt stille sinn at hvis teamet fra TOP-prosjektet hadde tatt seg en tur på Alternativ-messen ville mange fått seg en diagnose eller to.

Det er ikke nødvendigvis sykt å tro på alternative ting, men jeg vil fortsatt på det sterkeste fraråde deg å oppsøke behandlere som du ikke kjenner og som du må betale for. Jeg kjenner til altfor mange personer som gir seg ut for å være dyktige terapeuter og som kan ødelegge og forstyrre mennesker som tidvis er grensepsykotiske (slik frosken vel har antydet at du har vært).

Jeg håper at du i din bekjentskapskrets har en du kan snakke litt fornuftig med, et mennekse som du kan føle deg trygg på og som kan lytte til deg med respekt.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221104
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bare maser jeg.

Hei! Frosken og nhd svarer deg sikkert når de er på nett igjen. Hvis det var du som også hadde halsbetennelse, husk å ta antibiotika:-) skjønner at du ikke har det noe bra for tiden.

Tusen takk. Tar anibiotika, vil ha vekk betennelsen. Har det ikke bra men ser at det er mitt ansvar, ingen andres. Har vært uviten, men har gått opp noen lys for meg nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221105
Del på andre sider

Gjest Bare maser jeg.

Hvis du nå er i gang med SS (stemningstabiliserende) og AP (antipsykotikum), kan det hende det tar litt tid før du oppnår optimal virkning. Jeg beklager at jeg ikke akkurat her og nå husker hva det er du står på. Men gi ikke opp helt ennå. Det kan for en del mennesker ta tid før medisinene har fått full effekt.

Dette med å tro/ikke tro på alternative ting; ufoer, healing, parapsykologi, sjelevanding eller tale med de døde er et interessant område. Mange mennesker tror på slike ting og er normalt friske i sin overbevisning. På den andre siden har du dem som tror på det på en måte som ikke er friskt. Hvor grenseoppgangene går er vanskelig å fatte. Under en "psykose-utredning" (TOP-prosjektet) fikk jeg mange slike spørsmål. På bakgrunn av disse, blant annet, fikk jeg en psykose-diagnose. Jeg tenkte da i mitt stille sinn at hvis teamet fra TOP-prosjektet hadde tatt seg en tur på Alternativ-messen ville mange fått seg en diagnose eller to.

Det er ikke nødvendigvis sykt å tro på alternative ting, men jeg vil fortsatt på det sterkeste fraråde deg å oppsøke behandlere som du ikke kjenner og som du må betale for. Jeg kjenner til altfor mange personer som gir seg ut for å være dyktige terapeuter og som kan ødelegge og forstyrre mennesker som tidvis er grensepsykotiske (slik frosken vel har antydet at du har vært).

Jeg håper at du i din bekjentskapskrets har en du kan snakke litt fornuftig med, et mennekse som du kan føle deg trygg på og som kan lytte til deg med respekt.

Lykke til :o)

De varmeste og mest givende folkene jeg har møtt, er de i alt.bransjen. Joda, har møtt de kalde og pengeglade og, jeg klarer å skille. Jeg kjenner kjærlighet når jeg møter den, den "hjelpen" de gir meg på dps er kald og vond. Den kommer ikke fra hjertet, den kommer fra inntellektet.

Måtte vel gjennom det for å forstå. Beklager alt jeg har skrevet her, og jeg er ydmyk for gode høyere krefter. Tror jeg ser klarere nå, kanskje ting blir bedre fremover, når jeg slutter å kjempe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221107
Del på andre sider

Hei,

Jeg har også fulgt litt med på trådene dine i det siste og skjønner at du har det både vanskelig, vondt og kjipt. Ser at frosken har svart deg nå, jeg håper nhd kommer på banen med noen kloke ord seinere i dag.

Jeg har ingen gode psykiatri-råd å komme med, men er erfaren når det kommer til halsbetennelse. Ta antibiotikaen din som foreskrevet! Det er kjempeviktig at du tar hele kuren ut, selv om du skulle begynne å føle deg bedre. Hvis du har kjempevondt, kan du ta 400 mg Ibux et par ganger om dagen, det vil hjelpe på smertene.

Jeg håper du føler deg bedre snart og ønsker deg bedre tider! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221108
Del på andre sider

Gjest Bare maser jeg.

Hei,

Jeg har også fulgt litt med på trådene dine i det siste og skjønner at du har det både vanskelig, vondt og kjipt. Ser at frosken har svart deg nå, jeg håper nhd kommer på banen med noen kloke ord seinere i dag.

Jeg har ingen gode psykiatri-råd å komme med, men er erfaren når det kommer til halsbetennelse. Ta antibiotikaen din som foreskrevet! Det er kjempeviktig at du tar hele kuren ut, selv om du skulle begynne å føle deg bedre. Hvis du har kjempevondt, kan du ta 400 mg Ibux et par ganger om dagen, det vil hjelpe på smertene.

Jeg håper du føler deg bedre snart og ønsker deg bedre tider! :)

''Jeg håper du føler deg bedre snart og ønsker deg bedre tider! :)''

Tusen takk. Er ganske vondt i halsen, skal ta meg ibux. Blir jo sliten av smerter og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221110
Del på andre sider

Tusen takk. Tar anibiotika, vil ha vekk betennelsen. Har det ikke bra men ser at det er mitt ansvar, ingen andres. Har vært uviten, men har gått opp noen lys for meg nå.

Det er ikke bare ditt ansvar. De behandlerene dine syns jeg ikke møter deg på en voldsomt god måte akkurat nå. Håper du får komme til Levanger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221111
Del på andre sider

Gjest Bare maser jeg.

Det er ikke bare ditt ansvar. De behandlerene dine syns jeg ikke møter deg på en voldsomt god måte akkurat nå. Håper du får komme til Levanger.

Men har begynt å vakle igjen, vil inn i varmen og lyset. Jeg er dum hvis jeg stenger ute folk som vil meg vel, ser det nå så dum jeg er/har vært.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221115
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bare maser jeg.

Hvordan går det?

Men ligger mye men det er jo normalt når man har betennelse, ting er veldig fjernt. Men jeg har lagd middag og hengt opp klær i dag, må gå bedre da. Sov jo i natt jeg selv om jeg kjempet inni meg, tanker,bilder og filmer i hodet mitt. Sikkert vanlig når en har feber, og de kroppslige følelsene, trykket i hodet. Og tanker om ting.

Ble litt satt ut når nhd sa jeg kunne ta 300 mg seroquel, da strittet alt i meg imot. Syns det var mye, det syns "de rundt" og...ja kreftene. Men det er greit med liten dose, og jeg sov jo så det er bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3221990
Del på andre sider

Men ligger mye men det er jo normalt når man har betennelse, ting er veldig fjernt. Men jeg har lagd middag og hengt opp klær i dag, må gå bedre da. Sov jo i natt jeg selv om jeg kjempet inni meg, tanker,bilder og filmer i hodet mitt. Sikkert vanlig når en har feber, og de kroppslige følelsene, trykket i hodet. Og tanker om ting.

Ble litt satt ut når nhd sa jeg kunne ta 300 mg seroquel, da strittet alt i meg imot. Syns det var mye, det syns "de rundt" og...ja kreftene. Men det er greit med liten dose, og jeg sov jo så det er bra.

Åja. 300 mg er ikke så mye. Kjenner en som har brukt doser opp i 900-1100 mg.

Pass på å drikke godt med veske hvis du har feber og spis noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3222440
Del på andre sider

Gjest Bare maser jeg.

Åja. 300 mg er ikke så mye. Kjenner en som har brukt doser opp i 900-1100 mg.

Pass på å drikke godt med veske hvis du har feber og spis noe.

Å så mye ja, da er ikke 300 mg så mye sikkert. Tror det går bedre med halsen, virker som det er verst om ettermiddagene. Har dusjet i dag, så det gjorde godt tror jeg. Spiser gjør jeg og, tror jeg er bedre nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369197-slette/#findComment-3222452
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...