Gå til innhold

frosken


Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Jeg har fått dato! :o)

Han ringte meg opp igjen etter noen dager, sa at jeg var i min fulle rett til purre litt på dem, fant dato der og da, som både jeg og han er fornøyd med.

Jeg er kjempefornøyd, for da rekker jeg få unna noen kurs og turer jeg skal ha med organisasjonene, og ikke minst rekker jeg å lese meg opp til eksamen etterpå.

Det passer også fint mtp barnevakt, i fjor var det problematisk og ble en vanskelig kabal, nå trenger jeg ikke tenke på det. :o)

Jeg må ta videre kontakt med RH, men det er greitt nok det, det kan jeg endelig gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kult !

Si fra når det nærmer seg da, i tilfelle jeg skulle være i nærheten ;-) Svigermor har åpen retur, og vi måtte dra tilbake igjen i går :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Så kult !

Si fra når det nærmer seg da, i tilfelle jeg skulle være i nærheten ;-) Svigermor har åpen retur, og vi måtte dra tilbake igjen i går :-(

Jeg liker den nye legen, handlekraftig mann, akkurat hva jeg trenger!

Det er helt i slutten av september, helt supert for meg. Jeg trenger tiden nå uansett for å fikse endel ting.

Huff, hun er ikke i form altså. Godt at dere har åpen retur og bruker den ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...