Gjest kent Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 hei. jeg er allergisk mot forskjellige typer pollen og tar tabletter mot det om sommeren. nå er jo den over, og polleninnholdet i luften minimalt.. men jeg reagerer litt fremdeles. jeg har også ett lite utslett på den ene hånden og på ene øyelokket den siste måneden. kan dette ha noe med allergien min å gjøre? og hvorfor reagerer jeg fortsatt? har allergien min funnet seg noe annet å reagere på?? 0 Siter
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im Skrevet 16. oktober 2001 Skrevet 16. oktober 2001 Kjære kent Utslettet du har fått har neppe med allergien å gjøre. Noen ganger reagerer pollenallergikere langt utover høsten fordi sommerallergien har gjort nese og øyne så "irritable" at de reagerer på en rekke usesifikke stoffer som lukter,støv, røyk o.a. Men det er selvfølgelig også mulig at du er blitt allergisk for andre ting enn pollen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.