Gå til innhold

Fetish på regntøy


Gjest dina-t

Anbefalte innlegg

Min fantastisk vakre kjæreste har fetsish på regntøy. Han blir veldig opphisset av å ha på seg regnjakke/bukse og støvler eller at jeg har det. Har søkt på nettet for å finne ut av hvorfor han har denne lysten, men det er ikke mye vettugt å finne. Han liker ikke å snakke om det og er redd jeg skal fortelle det til noen. Han vil helst ha sex med oljehyr, men vi har også "vanlig" sex. Hva er det som er så sexy med regntøy? Vær så snill å gi meg et svar, kanskje det blir lettere for meg å forstå/akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fetishen

Det ikke regntøyet i seg selv som han tenner på, men følelsen av matrialet. Disse fetishene utvikles gjerne når man er i tidlige barneår, og kan følge med helt opp til voksen alder. Slike fetisher er jo helt uskyldige og egentlig ganske morsome. Kos dere i sydvest og gummibukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke regntøyet i seg selv som han tenner på, men følelsen av matrialet. Disse fetishene utvikles gjerne når man er i tidlige barneår, og kan følge med helt opp til voksen alder. Slike fetisher er jo helt uskyldige og egentlig ganske morsome. Kos dere i sydvest og gummibukser :)

jeg ser jo da også at det er materialet som tenner, men HVA er det med materialet? Er det at det lager lyd, er stivt og man blir klam, eller er det utseende på materialet. Altså hva er det med materialet som pirrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser jo da også at det er materialet som tenner, men HVA er det med materialet? Er det at det lager lyd, er stivt og man blir klam, eller er det utseende på materialet. Altså hva er det med materialet som pirrer?

Hei,

Akkurat det tror jeg du må spørre kjæresten din om. Det blir litt som å spørre hvorfor mange menn liker at kvinner går i høye hæler. Ingen her kan vite akkurat hvorfor han liker det.

Med mindre det overtar helt er det jo neppe skadelig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fetishen

jeg ser jo da også at det er materialet som tenner, men HVA er det med materialet? Er det at det lager lyd, er stivt og man blir klam, eller er det utseende på materialet. Altså hva er det med materialet som pirrer?

Det er det kun han som kan svare på. Det blir nesten som å ha en favoritt rett som gir deg vann i munnen bare du tenker på den, men du kan ikke beskrive hvorfor du liker akkurat denne retten. Man kan tenne på mye rart, men det er ikke alltid like lett å forklare hvorfor. Det er noe som skjer i underbevistheten som trigger forlystelse, når han tar på materialet, og denne fetishen er ganske utbredt så vel som latex og lær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Akkurat det tror jeg du må spørre kjæresten din om. Det blir litt som å spørre hvorfor mange menn liker at kvinner går i høye hæler. Ingen her kan vite akkurat hvorfor han liker det.

Med mindre det overtar helt er det jo neppe skadelig.

Med vennlig hilsen

Takker dere begge for svar. Jeg får bestemme meg for at han synes det er like flott med regntøy - som jeg synes han er flott uten klær.. Det er jo litt morsomt også da. Er ikke alle som har en kjærest som blir happy når det regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker dere begge for svar. Jeg får bestemme meg for at han synes det er like flott med regntøy - som jeg synes han er flott uten klær.. Det er jo litt morsomt også da. Er ikke alle som har en kjærest som blir happy når det regner.

Du får glede ham ved å foreslå dere flytter til Bergen! ;-)

Noen mennesker tenner KUN på fetisjen, mens andre tenner på kjæresten, og synes fetisjen er "krydder". Så lenge fetisjen ikke overtar, så er den jo relativt ufarlig å utforske litt "kink".

Kos dere!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...