Gå til innhold

Printer-sliten.


cathlin

Anbefalte innlegg

Nå har jeg printet og printet ut en masse pensum og lister og veiledere og det ene med det andre forelesningsnotater oppgaver øvelser og det halve. Slik at jeg har alt 100% alt på papir. For det hjelper å ha det på papir og i bunker og holde det kjenne papiret se på det systematisere det og slå i en stift lage huller og ha det. Papiret. Det er viktig. I tillegg til alle bøkene. Jeg er god på å skaffe bøker. De må bæres på frem og tilbake. Og stå i hylla. Fin pynt. Papir. Det kjennes bra å ha dem der. Og lage mat. Jeg har lagd mat i dag, grønsaker skåret opp en full kaserolle. Den står på benken full av vitaminer. Det var fint å kjøpe dem og at de nå står på benken. I nærheten er det mat. De kom ikke ut av printeren men det ville vært enklere om de kunne komme der fra. Internett. Printe de ut på papir og legge i bunker bære dem rundt på ryggen og se fine ut i en hylle. Sliiiiiiiiten. Printer-sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal spise litt av grønNsakene du har i kasSerollen, for jeg tror du har rett i at du er litt sliten nå ;-)

Endelig noen som retter på meg. Takk! Grønnsaker grønnsaker grønnsaker grønnsaker. Kan ikke tro at det skrives kasserolle. Kasserolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Endelig noen som retter på meg. Takk! Grønnsaker grønnsaker grønnsaker grønnsaker. Kan ikke tro at det skrives kasserolle. Kasserolle.

'' Grønnsaker grønnsaker grønnsaker grønnsaker. Kan ikke tro at det skrives kasserolle. Kasserolle''

Print det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''I nærheten er det mat. De kom ikke ut av printeren men det ville vært enklere om de kunne komme der fra.''

Ikke før hadde du sagt noe om matprinting, så leste jeg om det her:

http://www.klikk.no/teknologi/article700432.ece

Jøss- det var oppsiktsvekkende.

''Matskriveren krever spiselig blekk '' pluss spiselig papir så kan jeg kose meg med 2D-mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...