Gå til innhold

Sør


Gjest Lurer littegranne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det virker jo ikke som om det er spesielt vanskelig å gjøre det ...

Med vennlig hilsen

Nei, ikke så fjollete som du er. Om du ikke er homofil, så er du iallfall svært dyktig til å oppføre deg som om du skulle være det. Kanskje det er ditt talent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så fjollete som du er. Om du ikke er homofil, så er du iallfall svært dyktig til å oppføre deg som om du skulle være det. Kanskje det er ditt talent?

Hvordan oppfører homofile seg?

Og hvorfor i alle dager skulle det være ille å oppføre seg som dem?

Er du en av disse tåpelig ytterliggående muslimer eller kristne? Mange av dem har jo det felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zoot zoot

Hvordan oppfører homofile seg?

Og hvorfor i alle dager skulle det være ille å oppføre seg som dem?

Er du en av disse tåpelig ytterliggående muslimer eller kristne? Mange av dem har jo det felles.

''Hvordan oppfører homofile seg?''

Femi og fjollete?

http://fotocompetitie.upc.nl/original/515268/gay_parade_2009/zwart_rose_mannen_gay_parade_2009_mdootingh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg lurer på hva du mener med "feminin"? :-)

Jeg er rimelig høy, mørkhåret, blå øyne, med kort skjegg, og glimt i øyet.

Med vennlig hilsen

Nå juger du! tror du er kortvokst.har lite hår på hode. Eldre kar rundt 70 årene og muligens vært i millitæret! Glimt i øyet og en meget smart mann!

tippet jeg riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hun skrev ikke at det er ufint å være homofil, men at det er ufint å spørre om det (se nedover i teksten).

Med vennlig hilsen

Jeg skjønner ikke at det er ufint å spørre om noen er homofil, med mindre de mener at det er ufint å være homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det er ufint å spørre om noen er homofil, med mindre de mener at det er ufint å være homofil.

Nei, det burde ikke være det, men faktum er at det er svært mange med brunskjortede holdninger til homofili.

En annen ting er at folks legning vanligvis er en privat sak.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det burde ikke være det, men faktum er at det er svært mange med brunskjortede holdninger til homofili.

En annen ting er at folks legning vanligvis er en privat sak.

Med vennlig hilsen

''brunskjortede holdninger til homofili''

Ja, det er selvfølgelig kun "brunskjorter" som har slike holdninger til homofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RøsøR

Hvordan oppfører homofile seg?

Og hvorfor i alle dager skulle det være ille å oppføre seg som dem?

Er du en av disse tåpelig ytterliggående muslimer eller kristne? Mange av dem har jo det felles.

Jeg synes ikke noe om at du snakker negativt om muslimer. Jeg synes for øvrig ikke det er noe negativt i at du er femi og fjollete; jeg bare redegjorde for at en lett kan få inntrykk av at du er homofil (og ikke heterofil). Slik en lett kan få inntrykk av at du er norsk (og ikke svensk). Hvilken sexuell legning du faktisk måtte ha, er i grunen ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...