Gå til innhold

frosken


Gjest ambrose

Anbefalte innlegg

Jeg møtte han som brakk staven i VM på ski i sin tid på jobben her om dagen, og tankene mine gikk automatisk til deg. Kan det være fordi du prøver å overbevise oss om hvor bra det er å gå på ski mon tro? Og er du godt forberedt til neste skisesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er leeenge til det kommer snø ennå!

Sønnen min (ikke jeg, altså) vil den skal komme midt i høstferien, i det øyeblikk fotballsesongen tar slutt. Han har spurt meg håpefullt om det har skjedd noen gang.

Det er twintip-skiene som frister ham. Sånt er ikke genetisk, i tilfelle noen lurer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min (ikke jeg, altså) vil den skal komme midt i høstferien, i det øyeblikk fotballsesongen tar slutt. Han har spurt meg håpefullt om det har skjedd noen gang.

Det er twintip-skiene som frister ham. Sånt er ikke genetisk, i tilfelle noen lurer på det.

Hils sønnen og si at det HAR skjedd.

I høstferien i det herrens år 1994 var jeg stranda på hytta sammen med ei venninne og bilen til besteforeldra mine. Det snødde en halv meter i løpet av ei natt, og jeg hadde sommerdekk og et 4 mnd gammelt førerkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils sønnen og si at det HAR skjedd.

I høstferien i det herrens år 1994 var jeg stranda på hytta sammen med ei venninne og bilen til besteforeldra mine. Det snødde en halv meter i løpet av ei natt, og jeg hadde sommerdekk og et 4 mnd gammelt førerkort.

Hmm - høres ut som et skikkelig mareritt. Skjønner godt at du husker det fremdeles.

Jeg husker jo mange tilfeller av snø i oktober, bl.a. en gang jeg måtte sette bilen i garasjen under liknende forhold. Men det er heldigvis en tur på under to minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...