Gå til innhold

Min flaueste sex opplevelse


traceroute

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjæreste skulle utforske seksualitetens herlighet

en kveld i våres. Vi hadde bestemt oss for at vi skulle prøve å ta med

en dildo på våre leker. Fast bestemt på å utføre analsex for første gang

begynnte vi.

Brukte dildoen med mye glidekrem på hennes anal åpning. Dette gikk helt fint. Dildoen gled

helt inn uten problemer. Der sto hun på alle fire med dildoen i rumpa og suget meg. Gjett hvem

som hadde glemt å låse døra. Inn kommer hennes bror med kone. Jeg har aldri sett ett så forfjamset

uttrykk før. Siden har vi unngått hennes bror og hans kone. Det værste av alt et at de så alt, dildoen i rumpa

og hun som suget meg som bare det.

Er det andre som har noen sex opplevelser som de er flaue over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det hjemme ho dem at dette skjedde ? Hvis ikke er det DE som burde være flaue som buser inn slik.

At et par har sex burde da ikke overraske dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Ja, jeg skjønner dere godt. Det var litt av en pinlig situasjon. De ble sannsynligvis like overrasket som dere.

Kanskje det var en tanke at du fikk snakket med hennes bror og forklart at dere holdt på å utforske sekslivets muligheter og variasjoner. Forhåpenligvis vil han ha toleranse for denslags.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen andre der ute som har gjort noen tilsvarende?? Det å bli tatt på fersken er jo noe som mange må ha opplevd.

Det flaueste jeg har opplevd med sex var da jeg var 17 år gammel og vi hadde oss en god 69...vi trodde vi var alene hjemme, helt til broren min og 3 av hans kamerater kom busende inn på rommet mitt...hehe...ler av det nå da, et par år på avstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferska av mammaen min da daværende kjæreste tok meg bakfra. Det var på hytta, og vi trodde alle lå å sov middagslur. Og akkurat siden det var i den tiden, listet min mor seg rundt i hytta (for å ikke vekke de andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...