Lillemus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Ytterveggene kommer i moduler ihvertfall, huset reiser seg på èn dag. Men innvendig snekres det på plassen. Må det være modulhus da? Tenker du at byggetiden skal være kort? ''Må det være modulhus da? Tenker du at byggetiden skal være kort?'' Det er jo mer fristende med et modulhus ja, det går fortere å få det opp og det er ikke så utsatt for fukt og sånt under byggingen. Vi holder på å bygge hytte (er så og si ferdig) og vet hvor lang tid ting kan ta... 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Jeg skal ikke flytte dit mer enn jeg bor der nå, men vi er på jakt etter noe vi kan ha sammen med tiden, med bedre beliggenhet enn der vi bor nå. ) Åja sånn ja 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Før man velger Selbuhus bør man kanskje lese dette? http://mobil.aftenposten.no/article.htm?articleId=2866881 Den episoden der har jeg hørt om tidligere ja. Det er litt skummelt å kjøpe sånne digre, dyre ting. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Blink Hus, utrolig mange fine hus! http://www.blink-hus.no/ Det er jo billigere å bygge hus enn å kjøpe en toromsleilighet *store øyne* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Det er jo billigere å bygge hus enn å kjøpe en toromsleilighet *store øyne* ''Det er jo billigere å bygge hus enn å kjøpe en toromsleilighet *store øyne*'' Nåååja... Du må jo ha tomt da og grunnmuren kommer vel i tillegg +++ diverse. ) Så man må fort legge til en god del til kjøpesummen for huset. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Det er jo billigere å bygge hus enn å kjøpe en toromsleilighet *store øyne* Det er jo ofte beliggenheten/tomten som drar opp prisen på både hus og leiligheter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Det er jo billigere å bygge hus enn å kjøpe en toromsleilighet *store øyne* Jeg mener å ha hørt at man kan legge til ca 1/3 av selve husprisen for å få en mer riktig pris.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Jeg mener å ha hørt at man kan legge til ca 1/3 av selve husprisen for å få en mer riktig pris.... ''Jeg mener å ha hørt at man kan legge til ca 1/3 av selve husprisen for å få en mer riktig pris....'' Det er sikkert ikke utenkelig nei. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 http://www.iec-hus.no/hus Takk og takk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Jeg mener å ha hørt at man kan legge til ca 1/3 av selve husprisen for å få en mer riktig pris.... Ja, da er vi oppe i en treroms ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Ja, da er vi oppe i en treroms ;o) Kan ikke begripe at noen frivillig bosetter seg i Oslo med mindre de er styrtrike 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Kan ikke begripe at noen frivillig bosetter seg i Oslo med mindre de er styrtrike ''Kan ikke begripe at noen frivillig bosetter seg i Oslo med mindre de er styrtrike :P'' Jeg kan ikke begripe at noen bosetter seg i Oslo uansett økonomi. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 ''Kan ikke begripe at noen frivillig bosetter seg i Oslo med mindre de er styrtrike :P'' Jeg kan ikke begripe at noen bosetter seg i Oslo uansett økonomi. ;o) Jeg prøvde bare å ikke dra'n altfor langt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 ''Kan ikke begripe at noen frivillig bosetter seg i Oslo med mindre de er styrtrike :P'' Jeg kan ikke begripe at noen bosetter seg i Oslo uansett økonomi. ;o) ''Jeg kan ikke begripe at noen bosetter seg i Oslo uansett økonomi.'' Hehe, jeg kunne ikke tenke meg å bo noe annet sted over lengre tid - tror jeg! Men greit at ikke _alle_ vil bo her, da ville det jo vært enda dyrere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Kan ikke begripe at noen frivillig bosetter seg i Oslo med mindre de er styrtrike Jeg lurer innimellom, men det er vanskelig å flytte. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Jeg lurer innimellom, men det er vanskelig å flytte. Skjønner det.... 0 Siter
black wealch Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Det er jo billigere å bygge hus enn å kjøpe en toromsleilighet *store øyne* Du må ha tomt også da :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Du må ha tomt også da :-) Men man får jo tomter til 400 - 600 000 da. 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Men man får jo tomter til 400 - 600 000 da. De er langt unna Oslo i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.