Gå til innhold

Svimmel


Dorthe

Anbefalte innlegg

Men hvis jeg spiser salt, vil jeg ikke da få mer ødem i kroppen? Jeg hovner opp ganske kjapt.

Når jeg tenker meg om er det å spise mer salt egentlig et ganske dårlig råd, som du sier vil du raskt få ødemer av det dersom det allerede er et kjent problem for deg. Å spise mer proteiner kombinert med å drikke nok hjelper på både ødemer og lavt blodtrykk. Når du får i deg nok protein greier kroppen å holde væsken du får i deg i blodbanen slik at trykket går opp, i stedet for at det lekker ut i vevet og gir deg ødemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg får gjort noen av de øvelsene, da må jeg i så fall ha hjelp. Takk skal du ha :o)

Blodtrykket er jo selvsagt en sannsynlig faktor til svimmelhet. Men om det kan utelukkes, og du fortsatt er svimmel, så kan du evt vurdere å be om henvisning til fysio for å få rista småsteiner på avveie tilbake på plass. Det kan ikke være sånn at bare de som klarer å gjøre øvelsene selv får bli friske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo tydeligvis ikke ham, jeg prøvde å nevne det men vi måtte se det litt an mente ham. Jeg skal dit i morgen og nå har jeg sett an en mnd og det får være nok seing.

Men er det noe å gjøre med krystallsyke da?

''Men er det noe å gjøre med krystallsyke da?

''

Ja, jeg hørte om en dame med krystallsyke som ble helt fin etter en tur til legen. Legen beveget på hodet sånn at krystallene i ørets balanseorgan kom på plass igjen.

Virus på balansenerven er også en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...