Gjest Nord og ned. Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Jeg er altså uenig i at hun ikke ble uthengt og fordømt da det kom ut. Partneren var ikke stortingsrepresentant og dermed ikke i samme fokus i starten. Situasjonen forandret seg selvfølgelig etter hvert som homofili sakte ble mer akseptert. Men det var bare et eksempel på at ikke alt var bedre i 70-åra. ''Jeg er altså uenig i at hun ikke ble uthengt og fordømt da det kom ut.'' Greit, da er vi altså av helt forskjellig oppfatning om den saken. Vanskelige å komme videre med det uten å se de aktuelle presseoppslagene. 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Syntes ikke dette er "god" menneskelig behandling. Enhver bør ha rett til selv å velge hvordan en vil leve sitt eget liv. Men dere sosialist-krapyl elsker å detaljstyre andre. Helvetes pakk! Det er da ikke sosialist-krapylet alene som har utformet norske lover? Sist jeg sjekket, hadde vi en såkalt lovgivende forsamling, og den er slett ikke politisk ensfarget. 0 Siter
Gjest freppedama Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Det er da ikke sosialist-krapylet alene som har utformet norske lover? Sist jeg sjekket, hadde vi en såkalt lovgivende forsamling, og den er slett ikke politisk ensfarget. ''Det er da ikke sosialist-krapylet alene som har utformet norske lover?'' Nei, sosialistene fikk med seg kristenfundamentalistene (som syntes all sex utenfor ektesengen er synd) og bondemafien på laget. 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 ''Det er da ikke sosialist-krapylet alene som har utformet norske lover?'' Nei, sosialistene fikk med seg kristenfundamentalistene (som syntes all sex utenfor ektesengen er synd) og bondemafien på laget. "Bondemafiaen" er i hvert fall ikke prinsipielle sex-motstandere, enten det skjer med eller uten vielsesattest. Så det må være en annen detalj som gjør at de støtter forbudet. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 Det burde være en privatsak! Nei jeg synes det er greit å vite hva slags holdninger de som styrer landet og bestemmer over meg har. Sexkjøp er ikke greit. Utroskap, generell plukking og øvrig pøk er privat. Men sexKJØP er ikke ok. Synes jeg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. september 2011 Skrevet 22. september 2011 ''Det er da ikke sosialist-krapylet alene som har utformet norske lover?'' Nei, sosialistene fikk med seg kristenfundamentalistene (som syntes all sex utenfor ektesengen er synd) og bondemafien på laget. Ja det hadde jo vært mye bedre om Søviknes, Birkedal og Hoksrud kunne lage lovene ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.