Gå til innhold

puls

Anbefalte innlegg

Gjest arnhilda

Hei. Jeg er en kvinne på tredve år, og jeg har to barn. I den siste måneden har jeg hatt tre omganger med puls på mellom nitti og hundreogti. Vanligvis ligger den mellom seksti og sytti i hvile. Dette varte fra kvelden til utpå dagen neste dag. En lege mente at det ville være sånn resten av livet, en annen mente det var i en periode med mye stress. Begge sa det var ufarlig, og både EKG og blodtrykk var fint. Nå har jeg såklart blitt veldig opphengt i dette, og teller pulsen konstant. Hvor skal pulsen egentlig ligge? Jeg blir urolig når den nærmer seg åtti og nitti. Må jeg leve med dette? Kan jeg ta medisiner når det kommer?

Vennlig hilsen arnhilda

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37045-puls/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...