Gå til innhold

Trang åpning!?


jennyemma

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente i 20 årene som er jomfru. Jeg har en kjæreste, men samleie blir ikke aktuelt før eventuelt ekteskap. Men det er noe som bekymrer meg litt, det ser nemlig ut til at åpningen min er utrolig liten. Kjæresten min kommer bare inn et par cm og med en finger før det kjennes ubehagelig. Har aldri brukt tampong. Åssen skal en penis som er mye større kunne komme inn? Er dette normalt? Bør jeg få sjekket det?

Vi er begge bekymret for dette, kjæresten min sier han aldri har sett noe lignende.

Hilsen bekymret jomfru!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om du er jomfru, så er jo ikke noe rart at åpningen er trang. Første samleie vil sikkert føles ubehagelig, fordi jomfruhinna di da brister når penis presses inn. Kanskje vil du blø litt også.

For meg var det i alle fall ubehagelig første gang, men veldig bra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Sannsynligvis har du den sagnomsuste dyden på plass. Den kan være litt stiv og hard å komme gjennom. Det er et hull i den for å slippe ut mensblodet, men dette hullet kan være meget trangt.

Ved samleie vil dyden rives opp, hvis du da ikke ordner det selv på annen måte. Du kommer til å kjenne det, kanskje blø noe, men plagene gir seg fort.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Det er flott at du skal holde på dyden til bryllup! Et råd til deg for å unngå for store smerter første gang: hvis du har et åpent forhold til kjæresten din, vil han nok gjerne hjelpe deg. Hvis du lar han utvide skjeden litt etter litt med fingrene vil dette hjelpe. Dette vil være litt vondt med det samme, men det går fort over. Første gang: en finger, andre gang: to fingre. Og dette gjør du en stund, så vil problemene gå over av seg selv.

Hilsen en som også er jomfru, uten å være trang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Det er flott at du skal holde på dyden til bryllup! Et råd til deg for å unngå for store smerter første gang: hvis du har et åpent forhold til kjæresten din, vil han nok gjerne hjelpe deg. Hvis du lar han utvide skjeden litt etter litt med fingrene vil dette hjelpe. Dette vil være litt vondt med det samme, men det går fort over. Første gang: en finger, andre gang: to fingre. Og dette gjør du en stund, så vil problemene gå over av seg selv.

Hilsen en som også er jomfru, uten å være trang.

Jeg synes dette er litt rart bare; det er selvfølgelig en privatsak og prinsipper må man få ha - men jeg synes ikke man kan kalle det å avstå fra samleie "å holde på dyden" når all annen seksuell omgang er lov..? Teoretisk kanskje, ja vel, men spesielt dydig er det vel ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du er jomfru, så er jo ikke noe rart at åpningen er trang. Første samleie vil sikkert føles ubehagelig, fordi jomfruhinna di da brister når penis presses inn. Kanskje vil du blø litt også.

For meg var det i alle fall ubehagelig første gang, men veldig bra også!

hvor "dyp" kan jenta bli egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sweetleaf

hvor "dyp" kan jenta bli egentlig?

det varierer veldig fra person til person, man blir ofte dypere når man er opphisset.

tror det er noe med at livmora trekker seg lengre bakover jo mer opphisset jenta er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

hvor "dyp" kan jenta bli egentlig?

Når jenta er ikke kåt da er hun ca 8 centimeter dyp. Men når jenta blir kåt da er hun 16 cm dyp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...