Gå til innhold

Farge på innlegg - feil eller nytt opplegg?

Anbefalte innlegg

Hei, kunne dere svare på om problemet med fargen på innlegg man har lest eller ikke lest er et nytt opplegg dere har innført helt bevisst, eller om dette er en feil som vil bli fikset?

Eksempel:

Hvis man går inn i trådlisten i f eks Åpnet og klikker på innlegg der, skifter de farge fra blått til lilla. Senere ser jeg på "Svar til meg" og klikker da på "tråd" for å se hvor i tråden svaret ligger, så har plutselig alle innlegg blå farge. For å se dem jeg da har lest tidligere, må jeg gå inn i trådlisten på Åpent igjen og scrolle nedover til jeg finner den tråden det gjelder.

Fortsetter under...

Gjest Faustina

Jeg lurer på hvorfor i all verden det skal være så vanskelig å gi en liten tilbakemelding på dette. Nå har jeg (og flere) skrevet om dette på Webmaster, i tillegg har jeg sendt dem en mail, men noe svar er det ikke mulig å få... Lite imponerende.

Jeg lurer på hvorfor i all verden det skal være så vanskelig å gi en liten tilbakemelding på dette. Nå har jeg (og flere) skrevet om dette på Webmaster, i tillegg har jeg sendt dem en mail, men noe svar er det ikke mulig å få... Lite imponerende.

Enig i det. Det har vart i mange dager.

Alle innlegg på webmasterforumet er lest og videreformidlet til rette vedkommende. Det vil ikke bli utført feilretting nå i helgen, men de tilbakemeldingene som har kommet vil bli tatt tak i kommende uke.

Ah, deilig med skikkelig langhelg! :-) Onsdag - søndag! ;-)

Alle innlegg på webmasterforumet er lest og videreformidlet til rette vedkommende. Det vil ikke bli utført feilretting nå i helgen, men de tilbakemeldingene som har kommet vil bli tatt tak i kommende uke.

Hei,

Jeg er 98% sikker på at vi hadde samme feil for 2-3 år siden.

Jeg husker også at jeg påpekte databasefeil på DOL for ca. 1 måned siden, og at søkene (f. eks. "svar til meg") gikk ekstremt langsomt i en periode. De er nå raske igjen, og jeg vet ikke om "fargeproblemet" oppstod da de fikset dette.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Moderator

Hei,

Jeg er 98% sikker på at vi hadde samme feil for 2-3 år siden.

Jeg husker også at jeg påpekte databasefeil på DOL for ca. 1 måned siden, og at søkene (f. eks. "svar til meg") gikk ekstremt langsomt i en periode. De er nå raske igjen, og jeg vet ikke om "fargeproblemet" oppstod da de fikset dette.

Med vennlig hilsen

Fargeproblemet oppsto nok senere. Det har blitt gjort enkelte endringer i forrige uke, antar problemet har sammenheng med dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...