Gå til innhold

litt irriterende feil

Anbefalte innlegg

Det har jo vært litt trøbbel med sidene de siste par ukene. Her er en litt irriterende feil som jeg har merket meg ca den siste uka:

Når en er på "Siste 25" eller "Siste 50" eller "Siste 100", så kan en jo trykke direkte på innlegget og få det opp. Akkurat det er som før.

MEN det jeg pleier å gjøre, er å trykke på "tråd", slik at jeg får opp hele tråden i stedet for bare det siste innlegget i den tråden. Vanligvis er det da hovedinnlegget som kommer opp, men den siste uka har det siste _innlegget_ kommet opp i stedet, altså ikke hovedinnlegget. Hele tråden vises til venstre, men det siste innlegget kommer altså opp til høyre.

Kan dere fikse dette slik at det blir som før, at tråden vises til venstre, og at hovedinnlegget vises til høyre?

Forstår dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370809-litt-irriterende-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Dette er ikke en feil, men en endring i oppsettet. Det kan være ulike oppfatninger om hvilken løsning man liker best, men fordelen med den nye løsningen er at man lett ser hvor i tråden det nye innlegget hører hjemme.

Vennlig hilsen

Jeg syns endringen er en forbedring! Det første innlegget er jo lett å finne uansett, men det siste kan være vanskelig i lange tråder.

Hei

Dette er ikke en feil, men en endring i oppsettet. Det kan være ulike oppfatninger om hvilken løsning man liker best, men fordelen med den nye løsningen er at man lett ser hvor i tråden det nye innlegget hører hjemme.

Vennlig hilsen

En bra endring. Nå slipper jeg å slite med å finne ut hvor i den lange tråden innlegget jeg leste hører til.

Det første innlegget finner man jo uansett.

Gjest Hulderen

Hei

Vennlig hilsen

Dette syns jeg er en forbedring. For når man følger en lang tråd, har man alt lest hovedinnlegget noen ganger, og vil heller lese det nye innlegget.

Var det ikke slik det var før også? Jeg har en stund irritert meg over at det var hovedinnlegget og ikke aktuelt innlegg som kom opp, mens det i "gamle dager" var slik som det dere har forandret det til nå.

Hei

Vennlig hilsen

Hrmpfff :-(

Dette synes jeg virker som en dårlig løsning. Vel - får vel prøve det en stund da før jeg klager igjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...