Gå til innhold

Dette bør slettes.

Anbefalte innlegg

Gjest No nick-name at the moment

'' Hvor er pakket nå? Nord og ned. 09.10.2011 11:00 ''

Dette her bør slettes. Det er direkte diskriminerende. Greit med en direkte o nøytral diskusjon men dette her er direkte trakkasering. Syns det har vært mye av denslag her inne i det siste. Det går selvfølgelig an å bare hoppe over tråden å la være å engasjere seg, men det begynner å gå over grensen nå, syns jeg. Går det ikke an for Webmaster å fjerne slike innlegg umiddelbart?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370878-dette-b%C3%B8r-slettes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

No nick-Sør er igjen ute med sensureringstrangen sin... Intet nytt under solen mao.

Hva er liksom galt med å kalle hærverkspøbel for pakk? Bare fordi du selv er en av dem?

At du øsnker at folk skal hoppe over på kommentere denne "merkelige" forskjellen på hva Istrael foretar seg kontra hva muslimer driver med av overgrep, føyer seg vel også bare inn i rekken av din endeløse jødehatpropaganda.

Gjest No nick-name at the moment

No nick-Sør er igjen ute med sensureringstrangen sin... Intet nytt under solen mao.

Hva er liksom galt med å kalle hærverkspøbel for pakk? Bare fordi du selv er en av dem?

At du øsnker at folk skal hoppe over på kommentere denne "merkelige" forskjellen på hva Istrael foretar seg kontra hva muslimer driver med av overgrep, føyer seg vel også bare inn i rekken av din endeløse jødehatpropaganda.

Jeg er ikke Sør, bare så det er sagt. Bare så uendelig lei av din evinnelige muslimhat-kampanje med dertil nedverdigende kommentarer. Skal gjerne under fullt nick føre en nøytral diskusjon, men det her er bare diskriminerende og nedverdigende anti-muslim-innlegg som fratar deg selv enhver mulighet til å fremstå som seriøs debattant. Personlig er jeg hverken jødeelsker, muslimelsker eller viceversa. Jeg evner å se at det både er feil og gode handlinger på BEGGE sider.

Jeg vil fortsatt oppfordre Webmaster til å slette dette da dine uttalelser er langt over grensen hfor hvordan man omtaler andre mennesker, uansett kjønn, hudfarge og minst religion.

Og akter videre ikke å føre noen som helst diskusjon med deg ang dette temaet før du kan lage et innlegg som er språklig akseptabelt, og vitner om ønsker om en saklig diskusjon

Jeg er ikke Sør, bare så det er sagt. Bare så uendelig lei av din evinnelige muslimhat-kampanje med dertil nedverdigende kommentarer. Skal gjerne under fullt nick føre en nøytral diskusjon, men det her er bare diskriminerende og nedverdigende anti-muslim-innlegg som fratar deg selv enhver mulighet til å fremstå som seriøs debattant. Personlig er jeg hverken jødeelsker, muslimelsker eller viceversa. Jeg evner å se at det både er feil og gode handlinger på BEGGE sider.

Jeg vil fortsatt oppfordre Webmaster til å slette dette da dine uttalelser er langt over grensen hfor hvordan man omtaler andre mennesker, uansett kjønn, hudfarge og minst religion.

Og akter videre ikke å føre noen som helst diskusjon med deg ang dette temaet før du kan lage et innlegg som er språklig akseptabelt, og vitner om ønsker om en saklig diskusjon

Jeg synes du skal skrive med det ekte nicket ditt, på den måten vil enkelte personer skjønne at det er flere enn én som ikke liker vedkommendes språkbruk og hatefulle angrep.

Jeg er forøverig helt enig med deg!

Jeg synes du skal skrive med det ekte nicket ditt, på den måten vil enkelte personer skjønne at det er flere enn én som ikke liker vedkommendes språkbruk og hatefulle angrep.

Jeg er forøverig helt enig med deg!

Det var ikke meg som skrev hovedinnlegget, men jeg er helt enig vedr. språkbruken.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Nord og ned.

Mølet ditt fortjener egentlig ikke noe svar men la gå:

Du reagerer altså seriøst?? negativt på at voldelig pøbel som ramponerte Oslo sentrum for millionbeløp blir omtalt som hva de er, nemlig _pakk_.

Skjønt egentlig skal du bare ha et stort takk, for at du til gangs med din reaksjon understreker mitt poeng. Nemlig om hvor viktig er er at alle samfunnets gode krefter samles i bekjempelsen av ytterliggående og moralsk avstumpede folk, som totalt driter i all vold og terror som kommer fra "deres" side, men i stedet altså blir forbannet når deres hærverkssoldater omtales negativt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...