Gjest ser sliten ut Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Hei, jeg er en kvinne i begynnelsen av 30-årene. Jeg har litt tunge øyelokk, og dette fører til at jeg (ubevisst, for å "se") heiser opp pannen store deler av dagen, slik at denne ligger i "folder". Noen av rykene begynner å være der også etter at jeg slapper av pannen, og altså blir permanente. Hva kan gjøres med dette? Utføres panneløft på såpass unge som meg? Eller hva med bedøvende sprøyte i pannemuskelen? I kombinasjon med en øyelokkoperasjon? Hvor lenge varer slike sprøyter? Rynkene/foldene i pannen bekymrer meg mer enn de tunge øyelokkene. Men pga dette ser jeg alltid trett ut, og folk spør daglig om jeg er sliten. Hva er pris på slik behandling? (øyelokk eller panneløft eller bedøvende sprøyte). Og hvor gjøres slike inngrep? Må man sykemeldes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37097-heiser-opp-brynene-folder-i-pannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Det høres ut som om du har lave øyenbryn fra naturens side. Det kan være litt tidlig å operere deg, men det kan man ikke si sikkert uten å ha sett deg. Panneløft er blitt mye mindre besværlig siden vi tok i bruk "kikkehulls"-teknikk. Dette medfører at det bare blir korte snitt av ca 1 cm lengde bak hårfestet, istedenfor et snitt som går tversover fra øre til øre! Lammende sprøyter (Botox) er glimrende for noen av pannerynkene, men ikke for alle. Disse sprøytene varer 3 måneder, etterhvert øker varigheten til ca 6. Kostnadene ved slike innsprøytninger ligger i størrelsesorden 2500 - 3500., panneløft 20-30.000 avhengig av teknikk osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/37097-heiser-opp-brynene-folder-i-pannen/#findComment-142461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.