Gå til innhold

Attføring og utdanning

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på yrkesrettet attføring. Jeg går på gymnas for å få studiekompetanse.

Det eneste som kan stoppe meg nå er helsa.

Grunnen til at jeg er på attføring er at jeg etter 15 år som teknisk tegner fikk store problemer med musearm.

Etter 80 fysioterapibehandlinger er jeg mye bedre, men mens jeg nå går på skolen har jeg fått litt problemer. Dermed er jeg redd for å få mere vondt som etterhvert betyr ødelagt utdanning.

Jeg blir sittende mye bøyd over pulten fordi det er mye skriving fra tavle. Dette begynner å bli problematisk.

Jeg får vondt i nakke og musearm. Hjemme bruker jeg tastaturet på pcn (unngår musa) og jeg syns det er lettere for armer og nakke.

Så endelig. Jeg lurer på om det er mulig å få låne pc gjennom hjelpemiddelsentralen til bruk på skolen og hvordan skal jeg evnt. gå fram?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37143-attf%C3%B8ring-og-utdanning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...