stjernestøv Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Da er det ikke vits å gjøre noen ting men bare la karma ta seg av det men det ser ikke ut som det skjer med alle? Syns ofte det er gode folk som får svi, hvorfor? For ting de har gjort i tidligere liv? Stusser litt på alt for tiden og er litt lei av visdomsord, de stemmer jo ikke med virkeligheten. Og hvorfor blir jeg aldri bedre? Er det karma? Jo jeg har gjort noen gale ting i dette livet men burde jeg ikke ha gjort opp for det nå? Jeg var ungdom og dum som et brød. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars Har jeg egentlig gitt opp for lenge siden? Tapt kampen? Noen ganger føles det sånn ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Hvordan bedre ønsker du å bli? Anonymkode: de73b...52b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (9 minutter siden): Da er det ikke vits å gjøre noen ting men bare la karma ta seg av det men det ser ikke ut som det skjer med alle? Syns ofte det er gode folk som får svi, hvorfor? For ting de har gjort i tidligere liv? Stusser litt på alt for tiden og er litt lei av visdomsord, de stemmer jo ikke med virkeligheten. Og hvorfor blir jeg aldri bedre? Er det karma? Jo jeg har gjort noen gale ting i dette livet men burde jeg ikke ha gjort opp for det nå? Jeg var ungdom og dum som et brød. Din sykdom har ingenting med karma å gjøre. Sykdom er sykdom. Vi kan ikke noe for at vi blir syke. Anonymkode: bb7fb...673 1 Siter
Vhanja Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Nei, jeg tror ikke på karma. Jeg gjorde det før, det kan fungere som en trøst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Din sykdom har ingenting med karma å gjøre. Sykdom er sykdom. Vi kan ikke noe for at vi blir syke. Anonymkode: bb7fb...673 Takk for det, vil gjerne tro på det men funderer jo på det. Det er jo rart jeg aldri blir bra mens andre lever livet, jo alle har vel noe å slite med men så til de grader? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars Vhanja skrev (1 minutt siden): Nei, jeg tror ikke på karma. Jeg gjorde det før, det kan fungere som en trøst. Ok. Ja det har fungert som en trøst for meg tidligere men jeg tviler på alt nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Takk for det, vil gjerne tro på det men funderer jo på det. Det er jo rart jeg aldri blir bra mens andre lever livet, jo alle har vel noe å slite med men så til de grader? Noen har veldig mye å slite med. Det er fortsatt ikke karma. Tror du folk som får dødelig kreft har gjort noe galt i livet? Hva med folk som får demens? Hva med andre sykdommer? har INGENTING med karma å gjøre!! Anonymkode: bb7fb...673 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (15 minutter siden): Da er det ikke vits å gjøre noen ting men bare la karma ta seg av det men det ser ikke ut som det skjer med alle? Syns ofte det er gode folk som får svi, hvorfor? For ting de har gjort i tidligere liv? Stusser litt på alt for tiden og er litt lei av visdomsord, de stemmer jo ikke med virkeligheten. Og hvorfor blir jeg aldri bedre? Er det karma? Jo jeg har gjort noen gale ting i dette livet men burde jeg ikke ha gjort opp for det nå? Jeg var ungdom og dum som et brød. Jeg også tenker som du. Jeg lurer på om jeg blir straffet for å være naiv og godtroende, fordi jeg skal egentlig mene ting godt men det ender mange ganger dårlig. Lurer på om noen er født uheldige og andre ikke? Jeg skal være takknemlig da ❤️ Har helse i behold og familie ❤️ Anonymkode: f9844...d42 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen har veldig mye å slite med. Det er fortsatt ikke karma. Tror du folk som får dødelig kreft har gjort noe galt i livet? Hva med folk som får demens? Hva med andre sykdommer? har INGENTING med karma å gjøre!! Anonymkode: bb7fb...673 Nei det er det jeg lurer på om det er karma, jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Livet er jo ikke rettferdig for de som får sykdommer av alle slag og de fortjener det jo ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars Nei, hvordan passer Trump inn i verden om karma var en virkelighet. Anonymkode: 1856d...38f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg også tenker som du. Jeg lurer på om jeg blir straffet for å være naiv og godtroende, fordi jeg skal egentlig mene ting godt men det ender mange ganger dårlig. Lurer på om noen er født uheldige og andre ikke? Jeg skal være takknemlig da ❤️ Har helse i behold og familie ❤️ Anonymkode: f9844...d42 Ja jeg har vært naiv og godtroende hele livet og det har ikke ført til noe godt, ja kanskje noen er født uheldig og andre ikke? Det er bra du har god helse og familie ❤️ Er takknemlig jeg og for ting og folk ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, hvordan passer Trump inn i verden om karma var en virkelighet. Anonymkode: 1856d...38f Hm, ja det kan du jo si. Det er det jeg sier, er lei av visdomsord spesielt om karma. Det stemmer jo ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan bedre ønsker du å bli? Anonymkode: de73b...52b Leve som et normalt menneske. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Karma is a bitch. Anonymkode: 83532...f56 And then you die. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars slabbedask skrev (5 minutter siden): Tror ikke på karma nei. Nei tviler sterkt jeg og, bullshit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars Skrevet 23. mars stjernestøv skrev (25 minutter siden): Leve som et normalt menneske. Hva innebærer det i dine øyne? Vil du være i mer aktivitet? Anonymkode: de73b...52b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars Forfatter Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva innebærer det i dine øyne? Vil du være i mer aktivitet? Anonymkode: de73b...52b Ja vil være i mer aktivitet med å gå turer og å komme meg ut med venner f.eks ut å spise sammen. De spør meg men jeg er jo aldri i form og så er ikke de i form, har lyst å reise på Odd Nerdrum museet men jeg vet jo aldri hvordan jeg er. Bare gjøre mer hverdagslige ting, gjør jo noe nå men det er lite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.