Gå til innhold

Innsunkne brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som har et "problem" som jeg sliter veldig med.. Brystvortene mine er innsunkne, og uansett hva jeg prøver så vil de liksom ikke bli "normale". Har prøvd noen sugekopper som er spessielt beregnet på dette, men jeg synes ikke det hjelper. Det jeg lurer på er om dette kan korigeres og event. hvor mye det koster.

Jeg er interessert i få utført det hos en privat klinikk, da jeg vet ventetiden er lang på offentlige sykehus (har vært i kontakt m lege).

Mange syns kanskje dette er unødvendig, men dette er noe som er veldig vondt psykisk, jeg vegrer meg for å kle av meg, både for venner og kjæreste. Ønsker å få gjort noe med det så fort som mulig!

På forhånd takk!

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Hvis du har prøvet sugekopper uten effekt, finnes det en relativt enkel operasjon for dette problemet som er absolutt verdt å prøve.

Dessverre kommer av og til problemet tilbake, men resultatene er stort sett gode.

Skrevet

Hvis du har prøvet sugekopper uten effekt, finnes det en relativt enkel operasjon for dette problemet som er absolutt verdt å prøve.

Dessverre kommer av og til problemet tilbake, men resultatene er stort sett gode.

Takk for svar!!

Vil gjerne prøve det som måtte hjelpe, men det jeg da lurer på er:

Hvor får man utført denne operasjonen, og vet du hvor mye dette koster?? Ventetiden på offentlige sykehus er utrolig lang, og jeg vet at hvis det ikke er et alvorlig problem, så blir man nedprioritert!

Hilsen meg:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for svar!!

Vil gjerne prøve det som måtte hjelpe, men det jeg da lurer på er:

Hvor får man utført denne operasjonen, og vet du hvor mye dette koster?? Ventetiden på offentlige sykehus er utrolig lang, og jeg vet at hvis det ikke er et alvorlig problem, så blir man nedprioritert!

Hilsen meg:)

Skal du prove a fa dette gjort pa ofentlig sykehus, ma du pa spesialavdeling i palstikkirurgi. Skal du opereres privat, ma du regne med 5-10.000

• 4 måneder senere...
Skrevet

Skal du prove a fa dette gjort pa ofentlig sykehus, ma du pa spesialavdeling i palstikkirurgi. Skal du opereres privat, ma du regne med 5-10.000

Vet du om det er mulig å få dekket noe av dette? Foreldrene mine vil ikke betale, og jeg har heller ikke økonomi som kan dekke det.

Øsnker å få gjort det så fort som muligg, da det er et veldig stort problem for meg (psykisk), det ødelegger veldig for meg bl.a. i forholdet til kjæresten min.

Kan du anbefale noen klinikker?

På forhånd takk:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet du om det er mulig å få dekket noe av dette? Foreldrene mine vil ikke betale, og jeg har heller ikke økonomi som kan dekke det.

Øsnker å få gjort det så fort som muligg, da det er et veldig stort problem for meg (psykisk), det ødelegger veldig for meg bl.a. i forholdet til kjæresten min.

Kan du anbefale noen klinikker?

På forhånd takk:)

Hei,

Hvis du ikke har råd til dette, må du forsøke deg ved offentlig sykehus, selv om det kan være vanskelig å slippe til.

Hvis du skal opereres privat og trenger råd om hvor du skal henvende deg, kan det være lurt å fremlegge saken for din fastlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...