Gå til innhold

Dette hater vi(?)

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

30

• PieLill

17

• Lillemus

10

• trollemor;o)

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg går heldigvis klar! :)

Eller, forresten. Guttungen har et Vålerenga-sengesett på rommet sitt. ;)

Skrevet

Å du store, jeg har også en ting på lista.

Billyhylle fra Ikea, det kommer vel inn under brune laminathyller. Hrmf.

hidi, the scorpion
Skrevet

Har selv en av tingene på listen :-).

Aner ikke om jeg har noe på listen eller ei, leste ikke så nøye, fordi det bryr meg nada!

Har ting og saker som _jeg_ liker, og gir blaffen i hva moteindustrien måtte mene om den saken!

Har _aldri_ vært opptatt av mote, og hva jeg har i mitt hjem eller hva jeg går med av klær, er _meg_ og ikke naboens eller moteindustien!

Så vær stolt av de tingen du liker, og blås i andres meninger! De bor ikke i ditt hus!

Skrevet

Jeg hater at folk skal skrive slike artikler :-)

Jeg har ikke kastet alle mine ting fra 80 og 90-tallet. I grunnen nesten ingen. Men nå skal det innrømmes at jeg - siden jeg ikke er så opptatt av å være "in" ikke akkurat har det meste av det som nevnes. Har en del lutet furu. Og liker det utrolig nok like godt som da jeg kjøpte det.

Skrevet

Jeg har et blikkskilt:) Men, jeg har laget det selv, og det har en høyst personlig tekst som kommer fra eget hode. Den får folk til å sette kaffen i halsen, så skiltet blir de det er;)

Jeg bryr meg ikke så mye om trender når det gjelder interiør. Jeg bytter ut småting, og maler om en vegg her og der, eller et møbel, men det er ikke snakk om totalt stilbytte i takt med trender for min del, altså.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har et blikkskilt:) Men, jeg har laget det selv, og det har en høyst personlig tekst som kommer fra eget hode. Den får folk til å sette kaffen i halsen, så skiltet blir de det er;)

Jeg bryr meg ikke så mye om trender når det gjelder interiør. Jeg bytter ut småting, og maler om en vegg her og der, eller et møbel, men det er ikke snakk om totalt stilbytte i takt med trender for min del, altså.

''Den får folk til å sette kaffen i halsen, så skiltet blir de det er;)''

Merkelig, for ingenting for meg til å sette kaffen i halsen i andres hjem! Det kalles respekt, ikke sant;)

Men unger som labber rundt på matbordet, vil jeg gjerne være forskånet for;) Har opplevd det...

Skrevet

Jeg føler meg ikke truffet, men jeg har nok noe av det som omtales i artikkelen ja. :o)

Jeg innrømmer jo at jeg lar meg påvirke av trender og synes shabby chick kan være fint og har malt mye hvitt, både av panel på vegger og møbler, men har slett ikke tatt det så langt som disse interiørbloggene altså! :o) Jeg liker at det er lyst og luftig og har i grunnen alltid hatt sansen for en landlig stil, spesielt på kjøkkenet. :o)

Skrevet

''3. Når hele interiøret og alt innholdet ser ut til å være kjøpt på samme sted - samtidig.''

Uff, der ble jeg visst skyldig, Nesten.

Så har yngste sønnen min sengetøy med Manchester United-logo på. Og han elsker det sengetøyet. :)

Skrevet

Å du store, jeg har også en ting på lista.

Billyhylle fra Ikea, det kommer vel inn under brune laminathyller. Hrmf.

''Billyhylle fra Ikea, det kommer vel inn under brune laminathyller.''

Nei, det tror jeg ikke, jeg tror de mener sånne store, mørkebrune seksjoner som var moderne for mange år siden. Min mor hadde en sånn og støvet vistes utrolig godt bare minutter etter at du hadde tørket støv. *hehe*

hidi, the scorpion
Skrevet

''3. Når hele interiøret og alt innholdet ser ut til å være kjøpt på samme sted - samtidig.''

Uff, der ble jeg visst skyldig, Nesten.

Så har yngste sønnen min sengetøy med Manchester United-logo på. Og han elsker det sengetøyet. :)

''Så har yngste sønnen min sengetøy med Manchester United-logo på. Og han elsker det sengetøyet. :)''

Kunne godt tenkt meg det selv;) Du har en fornuftig fotballfan til sønn;))

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg har ingenting av det på lista, men jeg hadde shabby-shic stil på hytta før jeg solgte den og det ligger to sengepledd under senga som ligner på sengetepper jeg hadde. Det ene har solgt.

Stilen jeg har hjemme er en stil som jeg tror ikke vil gå ut av mote. Dvs det er ingen spesiell stil.

candyqueen_83
Skrevet

Har nr 1 og 6. Men det er ikke pga meg vi har det for å si det sånn ;O)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Må avgårde å kjøpe ny sofa i morgen den dag, for den er ut.

Eller ikke. ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1320346201' post='4669993]

Må avgårde å kjøpe ny sofa i morgen den dag, for den er ut.

Eller ikke. ;o)

''Må avgårde å kjøpe ny sofa i morgen den dag, for den er ut.''

Min salong og godstol er 13,5 år gamle. Jeg har tenkt at de skal få vare til jeg flytter om 6-8 år, men kjenner at jeg har lyst på ny sofa og stol i grunnen...

Gjest Niccolina
Skrevet

Skyldig i det barokkmønstrete tapetet :-) Tror i det minste det blir riktig klassifisering - dog verken i fløyel eller stoff. Den er stormønstret, men i en grå/lilla farge, litt blank. Kjempestilig, synes nå jeg. ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Må avgårde å kjøpe ny sofa i morgen den dag, for den er ut.''

Min salong og godstol er 13,5 år gamle. Jeg har tenkt at de skal få vare til jeg flytter om 6-8 år, men kjenner at jeg har lyst på ny sofa og stol i grunnen...

''Min salong og godstol er 13,5 år gamle. Jeg har tenkt at de skal få vare til jeg flytter om 6-8 år, men kjenner at jeg har lyst på ny sofa og stol i grunnen...''

Sofaen vår er 11 år gammel, noe av det første virkelig dyre vi kjøpte sammen av ting til hjemmet (bodd møblert eller arvet før). Den er helt grei, men jeg har også lyst på ny. Nå skal vi slå sammen her om noen år, bor i en del av en tomannsbolig, så jeg beholder nok sofaen til da.

Så får vi se da, om vi klarer å holde på sofaene våre ;o)

Gjest Shilapila
Skrevet

Surf litt rundt og se hvordan de har det i resten av verden. Norge har aldri vært trendsettende i interiør eller øvrig mote, og det blir nok lenge til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...