Gå til innhold

zoloft og vektøkning


Sool1365380740

Anbefalte innlegg

Sool1365380740

Har gått opp i vekt på zoloft,som jeg forventet at jeg kom til å gjøre. (har gått opp på cipralex også) Ikke på effexor,men hadde liten efekt av denne medisinen. Sist jeg var hos psykriateren fikk jeg altså zoloft,enda jeg ba om å få prøve welbutrin( har hørt denne ikke gir vektøkning eller nedsatt sexlyst) Han er dansk,og mente denne medisinen ikke var så bra. (liten efekt) Har hatt efekt av zoloft,men legger på meg som fy! Har av denne grunn kuttet ut å ta medisinen i håp om at vektøkningen skal stoppe opp. Har enorm matlyst,og føler meg sulten hele dagen. Spiser mer for føler jeg ikke blir mett. Kan jeg kreve å få prøve welbutrin? Gir opp snart,og føler jeg bruker kroppen som forsøkskanin. Har kuttet ut medisinen i 4 dager nå,endel seponeringsymptomer (regner med det gir seg snart) men matlysten og sulten er like sterk! Hva kan grunnen være til at jeg ikke får welbutrin? Stemmer det at denne medisinen ikke virker mot angst? Håper på svar. Eventuelt erfaringer fra andre på denne medisinen. Har aldri opplevd å ikke klare å kontrolere matinntaket som nå. Håper det gir seg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...