Gjest Nickløsheletida Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ja, den er grei. Vi skal nok kjenne deg igjen :-) 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ja, den er grei. Vi skal nok kjenne deg igjen :-) Er dere så glupe altså? Hva vet dere egentlig om meg?Bare kjønn,alder og vekt? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Er dere så glupe altså? Hva vet dere egentlig om meg?Bare kjønn,alder og vekt? ''Er dere så glupe altså?'' Ja ;-) Men du er ikke den eneste som vil bli gjenkjent selv om du skifter nick. Mange av oss blir det :-) 0 Siter
Gjest søndagg Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Du blir gjenkjent hele tiden pga din spesielle skrivemåte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Ikke noe problem, etter å ha lest en linje eller to av innleggene dine så vet vel 80% av de her inne hvem du er. Ja, vi vet mer om deg enn vekt, kjønn og alder gitt. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Ikke noe problem, etter å ha lest en linje eller to av innleggene dine så vet vel 80% av de her inne hvem du er. Ja, vi vet mer om deg enn vekt, kjønn og alder gitt. Vær forsiktig når du er inne på forumet for seksualitet.Ikke alle er interresert i å vite størrelsen på musa din. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 ''Er dere så glupe altså?'' Ja ;-) Men du er ikke den eneste som vil bli gjenkjent selv om du skifter nick. Mange av oss blir det :-) Ja det virker som om Olav Femte er ganske psyk.Og at det er mange med både mange meninger og gode råd her inne. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Ja det virker som om Olav Femte er ganske psyk.Og at det er mange med både mange meninger og gode råd her inne. Alt i orden nå.Jeg har inført strengere begrensninger og har byttet passord.Skal passe på å rotere noen utvalgte passord hver mnd. 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Alt i orden nå.Jeg har inført strengere begrensninger og har byttet passord.Skal passe på å rotere noen utvalgte passord hver mnd. ''har byttet passord.Skal passe på å rotere noen utvalgte passord hver mnd.'' Tror ikke det hjelper... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.