Gå til innhold

Prust.


Dark-Angel 82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)))

Nei, vi har ikke kjøpt noen hytte - har heller ikke bestemt oss for å gjøre det. Men forrige søndag dro faktisk mannen min og jeg oppover mot Abusland og Fjellestad og kikket på hytter som er til salgs. Var jo litt artig da :-)

Tenker vi tar oss en søndagstur denne helga og. Jeg har kanskje blitt litt mer positiv til tanken på hytte, men er fremdeles ikke overbevist om at det er noe for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)))

Nei, vi har ikke kjøpt noen hytte - har heller ikke bestemt oss for å gjøre det. Men forrige søndag dro faktisk mannen min og jeg oppover mot Abusland og Fjellestad og kikket på hytter som er til salgs. Var jo litt artig da :-)

Tenker vi tar oss en søndagstur denne helga og. Jeg har kanskje blitt litt mer positiv til tanken på hytte, men er fremdeles ikke overbevist om at det er noe for oss.

Er hvertfall kjøpers marked nå. Mange fine plasser oppover. :)

Kjempe koslig med hytte, men man skal jo ha tid og lyst til å bruke den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvertfall kjøpers marked nå. Mange fine plasser oppover. :)

Kjempe koslig med hytte, men man skal jo ha tid og lyst til å bruke den også. :)

Ja, det er en del til salgs. Vi har ikke lyst til å betale mer enn 600.000, kanskje 700.000 maks - og heller pusse opp og bygge på etterhvert.

Men jeg synes jo det er mye penger å binde opp da.....

Men det var veldig fint på Fjellestad! Fint på Gautestad også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en del til salgs. Vi har ikke lyst til å betale mer enn 600.000, kanskje 700.000 maks - og heller pusse opp og bygge på etterhvert.

Men jeg synes jo det er mye penger å binde opp da.....

Men det var veldig fint på Fjellestad! Fint på Gautestad også.

Så heldig dere er hvis dere har råd til hytte da. Høres veldig koslig ut. Jeg hadde valgt i nærheten av skiløyper eller slalomanlegg. Er det med utedo til de prisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en del til salgs. Vi har ikke lyst til å betale mer enn 600.000, kanskje 700.000 maks - og heller pusse opp og bygge på etterhvert.

Men jeg synes jo det er mye penger å binde opp da.....

Men det var veldig fint på Fjellestad! Fint på Gautestad også.

En ting er pengene som binder opp, men jeg blir alltid imponert over folk som orker å sette i gang med store oppussingsprosjekter _i tillegg_ til hus og barn og jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig dere er hvis dere har råd til hytte da. Høres veldig koslig ut. Jeg hadde valgt i nærheten av skiløyper eller slalomanlegg. Er det med utedo til de prisene?

Vi er veldig glade i å renne slalåm, men vi har ikke lyst til å ha hytte 3 timer unna - maks to timer - dessuten er hyttene altfor dyre der - og så har vi tilgang på firmahytte 1-2 ganger i løpet av vinteren ved slalåmanlegg.

Så terreng for langrenn er mer aktuelt ja. Det ideelle hadde vært ei hytte 1-1,5 time unna, med strøm,med fem sengeplasser, til maks 650.000.

På de hyttene vi har kikket på, har det vært strøm, ikek innlagt vann, og biodo/snurredass inni hytta. Helt greit det synes jeg, særlig når det er strøm, og vifte koplet til doen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er pengene som binder opp, men jeg blir alltid imponert over folk som orker å sette i gang med store oppussingsprosjekter _i tillegg_ til hus og barn og jobb!

Ja, egentlig sant det. Vi har noen ting her i huset som absolutt burde vært tatt før vi i det hele tatt vurderer hytte:

'

*bod som mangler panel og tak og hyller

*støyskjerm/levegg ute på verandaen

*vindu og større golv på garasjeloftet

*oppussing av ett soverom

.....

øh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en del til salgs. Vi har ikke lyst til å betale mer enn 600.000, kanskje 700.000 maks - og heller pusse opp og bygge på etterhvert.

Men jeg synes jo det er mye penger å binde opp da.....

Men det var veldig fint på Fjellestad! Fint på Gautestad også.

Ja, det er jo mye penger.. Vi kjøpte bilig hytte, og pusser opp litt etter litt. Men så har vi ikke så høye krav heller, så vi tar det i sakte tempo. ;)

Dere må bare legge inn et skambud, kan jo hende dere er heldige. :)

Er kjempe mange fine plasser rundt!

Men veldig mange somligger tett i tett også, det kunne ikke vi hatt. Vi må være for oss selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig sant det. Vi har noen ting her i huset som absolutt burde vært tatt før vi i det hele tatt vurderer hytte:

'

*bod som mangler panel og tak og hyller

*støyskjerm/levegg ute på verandaen

*vindu og større golv på garasjeloftet

*oppussing av ett soverom

.....

øh...

''*støyskjerm/levegg ute på verandaen

*vindu og større golv på garasjeloftet

*oppussing av ett soverom

.....

øh...''

Men så er det noe i det at man får tid til det som er lystbetont. Så får jeg bare håpe hytteprosjektet er like lystbetont for dere begge :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''*støyskjerm/levegg ute på verandaen

*vindu og større golv på garasjeloftet

*oppussing av ett soverom

.....

øh...''

Men så er det noe i det at man får tid til det som er lystbetont. Så får jeg bare håpe hytteprosjektet er like lystbetont for dere begge :-).

Det er det da... ;-.)

Jeg er vel kanskje på glid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig glade i å renne slalåm, men vi har ikke lyst til å ha hytte 3 timer unna - maks to timer - dessuten er hyttene altfor dyre der - og så har vi tilgang på firmahytte 1-2 ganger i løpet av vinteren ved slalåmanlegg.

Så terreng for langrenn er mer aktuelt ja. Det ideelle hadde vært ei hytte 1-1,5 time unna, med strøm,med fem sengeplasser, til maks 650.000.

På de hyttene vi har kikket på, har det vært strøm, ikek innlagt vann, og biodo/snurredass inni hytta. Helt greit det synes jeg, særlig når det er strøm, og vifte koplet til doen.

Ja det høres kjempegreit ut. Hovedsaken er kanskje å slippe å fryse rumpa av seg når man skal på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres kjempegreit ut. Hovedsaken er kanskje å slippe å fryse rumpa av seg når man skal på do.

''Hovedsaken er kanskje å slippe å fryse rumpa av seg når man skal på do.

''

Joda, veldig greit å slippe å gå ut - men jeg er forsåvidt vant til utedo mange steder.

Min far har faktisk utedo der han bor fast ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...