Gå til innhold

Har en kjip dag...


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff

Jeg har en kjip dag i dag... trenger bare litt oppmerksomhet. :-O

Jeg er så ensom. For jeg har ingen å gå til. Også sliter jeg litt med "nervene" etter å ha drukket litt for mye i går kveld...

Ja, satt og drakk alene... ikke så veldig mye da, men nok til at det blir litt sånn dagen derpå...

Prøver å ikke spamme. Så jeg legger dette på "Meldinger"...

Sov dårlig, gjorde jeg og.

Men har prøvd å gjøre noe ut av dagen, likevel... har laget meg middag, har gått tur, har dusjet (viktig for humøret å dusje...)...

Sitter og hører på musikk.

Nok et selvmedlidende innlegg fra min side, men... jeg har det ikke så greit igrunn. Ensomheten er vel det sentrale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg SMIR,

Leit å høre at du har det slik. Det er ikke noe særlig stas å føle seg alene som nå. Ensomhet er kjipt og det gjør faktisk også fysisk vondt synes jeg. Vondt i brystkassen. Har du det også slik?

Jeg må samtidig si at jeg er imponert over de tiltakene som du har gjort i dag (dusj, middag, tur...)! Virkelig godt gjort!

Jeg har ikke så mange gode forslag til deg. De tingene som du selv har valgt å gjøre står vel øverst på listen over dol-rådene når en skal komme seg opp av en bølgedal.

Men du ba vel egentlig heller ikke om råd i innlegget ditt, men bare litt kontakt hvis jeg forsto deg rett.

Jeg skulle ønske at jeg kunne svinge en tryllestav og trylle frem en god kontakt for deg i RL. Jeg vet at utallige dolere har kommet med forlag ala støttekontakt og interesseforeninger/klubber. Det finnes noe som heter "singel sammen" som inviterer mennesker som er alene sammen på turer og arrangementer. Ut ifra det jeg har lest så er dette ikke for sjekking, men for kontakt.

Jeg vet at de som bruker tilbudet "Aktiv på dagtid" har turer og trim på programmet for mennesker som er alene og som ikke tilhører et felleskap så som jobb og skole på dagtid.

De som trener/deltar på "Aktiv på dagtid" er alt annet en sylslanke og "vellykkede". Jeg har selv vært med på dette og der møtt et helt spekter av ulike farger og fasonger. Ved siste innleggelse traff jeg på en dame som også brukte dette tilbudet og som ville dra meg med i en gjeng som går ut og tar en kaffe/øl etter trening. Selv hadde hun vært over 40 kg overvektig, og følt det som en sier å bli med.

Vel, hvorfor skriver jeg alt dette? Dels for å muntre deg opp og gi litt håp og dels bare for kontaktens skyld.

Du har hatt en lang periode borte fra dol, og jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det.

Det er hyggelig å se deg her inne igjen selvom det er leit å lese at du sliter.

Med dette sender jeg et lite røyksignal med varme ønsker om bedre dager foran deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Hei på deg SMIR,

Leit å høre at du har det slik. Det er ikke noe særlig stas å føle seg alene som nå. Ensomhet er kjipt og det gjør faktisk også fysisk vondt synes jeg. Vondt i brystkassen. Har du det også slik?

Jeg må samtidig si at jeg er imponert over de tiltakene som du har gjort i dag (dusj, middag, tur...)! Virkelig godt gjort!

Jeg har ikke så mange gode forslag til deg. De tingene som du selv har valgt å gjøre står vel øverst på listen over dol-rådene når en skal komme seg opp av en bølgedal.

Men du ba vel egentlig heller ikke om råd i innlegget ditt, men bare litt kontakt hvis jeg forsto deg rett.

Jeg skulle ønske at jeg kunne svinge en tryllestav og trylle frem en god kontakt for deg i RL. Jeg vet at utallige dolere har kommet med forlag ala støttekontakt og interesseforeninger/klubber. Det finnes noe som heter "singel sammen" som inviterer mennesker som er alene sammen på turer og arrangementer. Ut ifra det jeg har lest så er dette ikke for sjekking, men for kontakt.

Jeg vet at de som bruker tilbudet "Aktiv på dagtid" har turer og trim på programmet for mennesker som er alene og som ikke tilhører et felleskap så som jobb og skole på dagtid.

De som trener/deltar på "Aktiv på dagtid" er alt annet en sylslanke og "vellykkede". Jeg har selv vært med på dette og der møtt et helt spekter av ulike farger og fasonger. Ved siste innleggelse traff jeg på en dame som også brukte dette tilbudet og som ville dra meg med i en gjeng som går ut og tar en kaffe/øl etter trening. Selv hadde hun vært over 40 kg overvektig, og følt det som en sier å bli med.

Vel, hvorfor skriver jeg alt dette? Dels for å muntre deg opp og gi litt håp og dels bare for kontaktens skyld.

Du har hatt en lang periode borte fra dol, og jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det.

Det er hyggelig å se deg her inne igjen selvom det er leit å lese at du sliter.

Med dette sender jeg et lite røyksignal med varme ønsker om bedre dager foran deg!

Klem fra

Heisann. :-)

Veldig hyggelig svar du skrev. :-)

Blir så ensomt i helgen. :-P

Ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...