Gå til innhold

Virker ikke som hun vil noe mer :(


Gjest Livet er skjørt

Anbefalte innlegg

Gjest Livet er skjørt

Min mor. Hun vil bare skyve oss fra seg.. Ville ikke en gang se på hjertet fra ungene idag..

Hun har vært gjennom dette før med sin mor.. Og noe av det siste hun sa til meg like før slaget var "jeg er ferdig jeg, XXX".

Dette kom så altfor brått :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke tolke det at hun orker absolutt ingenting nå som tegn på at hun ikke vil mer. Hun har sannsynligvis ikke noe lediig kapasitet til å gi kontakt når dere er på besøk. Det krever alt av henne bare å være til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livet er skjørt

Du kan ikke tolke det at hun orker absolutt ingenting nå som tegn på at hun ikke vil mer. Hun har sannsynligvis ikke noe lediig kapasitet til å gi kontakt når dere er på besøk. Det krever alt av henne bare å være til.

Fant mye styrke i

''Det krever alt av henne bare å være til.''

Takk til deg og de andre her. Hun har vist gode tegn til bedring siden før i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...