Axcia Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Jeg var i L'occitane-butikken i dag og kjøpte noen gaver. Helst skulle jeg ha beholdt dem selv ;-) Åh! Jeg elsker L'occitane! Særlig den deilige lukta av denne shampo'n: http://www.loccitane.no/aromachologie-repairing-shampoo,18,2,9792,57314.htm 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Musene går ikke i fellene, så det er ikke mus å fjerne :-( De er smarte altså ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Hvorfor er det rart? Jeg ønsker meg heller aldri noe til jul, kan ikke fordra det når folk ber om ønskeliste. Hvorfor kan du ikke fordra det? Liker du ikke å få gaver? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Hvorfor kan du ikke fordra det? Liker du ikke å få gaver? Cathlin, jeg ønsker meg en 42" tv med kinoanlegg og en WII bare så du vet det Sånn i tilfelle altså 0 Siter
cathlin Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Cathlin, jeg ønsker meg en 42" tv med kinoanlegg og en WII bare så du vet det Sånn i tilfelle altså I tilfelle jeg raner en bank? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 I tilfelle jeg raner en bank? Ja, foreksempel ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.