Gjest prust Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Hva gjør dere nå? Jeg og mannen sitter/ligger i sofaen med hver vår pc og sier ikke et ord til hverandre.... Ungene la seg i 22-23 tida - vi hadde det koselig med dem i dag - med filmkveld - så Anne + Jørgen = sant. Fin film :-) Jeg var ute på byen med noen på jobb i går kveld - kjempemoro! Veldig sjelden jeg er sånn "ute" - det blir vel 2-3 ganger i året. Ellers har vi vært på julemesse i dag, hørt på barnekor som sang, vært på den nye OBS butikken (Norges største visstnok...), ryddet og gjørt reint, og hatt taco. Og selvsagt vasket og brettet tøy.... I morgen skal jeg ut i hagen og plante ut et par busker jeg kjøpte forrige helg og sette noen tulipanløker :-) Ikke de voldsomme sprellene her i huset altså, men du så deilig det er med helg!!!! 0 Siter
tusseline Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Sitter her og kikker litt på dataen mens jeg vurderer om jeg skal krype til køys 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Sitter her og kikker litt på dataen mens jeg vurderer om jeg skal krype til køys Ja, nå gjesper jeg så høyt at jeg nesten blåser ut lysene ;-) Er veldig fristet til bare å tippe over ende på sofaen og trekke pleddet over meg og sove litt her i stua. Deilig og varmt og koselig lys fra stearinlysene. 0 Siter
tusseline Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Ja, nå gjesper jeg så høyt at jeg nesten blåser ut lysene ;-) Er veldig fristet til bare å tippe over ende på sofaen og trekke pleddet over meg og sove litt her i stua. Deilig og varmt og koselig lys fra stearinlysene. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Jeg ligger i sofaen og bare slapper av ikveld.. Samboeren er i Bergen fram til mandag, og skal se Brann-Lsk. Har hatt besøk av søsteren og bikkja ikveld. Koselig... 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Har lagt Hamsun til side inntil videre og leser Knausgård. "Min kamp 6". Kom i posten i dag. Lykke :-) 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Jeg jobber hele helgen, og vet ikke forskjell på helg og hverdager. Jobbet til langt ut på natta og har satt meg ved datamaskinen igjen. To uker til med vanvittig jobb og så blir det ferie;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig. For meg var det en liten ny utfordring, har jo fått pose på magen og dette var første gang jeg skulle spise og være med folk jeg ikke kjenner så godt (kjenner vertskapet godt, men ikke resten). Det gikk bra. ) 0 Siter
morsan Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Gårsdagen "tells ikke". Var syk hele dagen, og fikk først i 7-8-tida om kvelden i meg mat som holdt seg der. :-( 0 Siter
Spirello Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 I går var vi en tur på et kjøpesenter, så besøkte vi broren min og ungene lekte med kusina si.. Etter vi kom hjem bygde jeg togbane med ungene mens gubben tok seg en lur. Spiste mat, godis og barnetv, unger i seng og rødvin og film på oss Så spilte vi Playstasion faktisk, tekken, hehe.. skravla og kosa oss, gikk ikke i seng før 1.30. Var en koselig dag, og veldig koselig kveld ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1321785780' post='4677510] I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig. For meg var det en liten ny utfordring, har jo fått pose på magen og dette var første gang jeg skulle spise og være med folk jeg ikke kjenner så godt (kjenner vertskapet godt, men ikke resten). Det gikk bra. ) ''I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig. '' Hørtes nydelig ut! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Vi tok med oss kveldsmaten bort til naboen. De tilbød seg at Datra kunne sove over der, og da kunne vi voksne skravle og ha det hyggelig sammen. Guttungen hadde vært på overnatting hos en kompis på fredagen, så han kom hjem fra en annen kompis i 21-tida, programmerte dekoderen og la seg til å se en film han regna med at han ville sovne fra. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 ''I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig. '' Hørtes nydelig ut! Det var nydelig! Jeg er vokst opp med skalldyr, men her jeg bor er det lite tradisjon for å servere det. Så koselig å sitte å bruke lang tid på maten, skravle og bare kose seg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Gårsdagen "tells ikke". Var syk hele dagen, og fikk først i 7-8-tida om kvelden i meg mat som holdt seg der. :-( Kjipt med sånne dager som en bare kan sette et stort kryss over :-( God bedring! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Vi tok med oss kveldsmaten bort til naboen. De tilbød seg at Datra kunne sove over der, og da kunne vi voksne skravle og ha det hyggelig sammen. Guttungen hadde vært på overnatting hos en kompis på fredagen, så han kom hjem fra en annen kompis i 21-tida, programmerte dekoderen og la seg til å se en film han regna med at han ville sovne fra. Koselig med sånne nabobesøk - for vår el blir det altfor sjelden. For et par uker siden skulle eldstemann ha kameraten på overnatting. Da han og pappaen kom med sengetøyet, spurte vi om pappaen ville være med inn, og det ville han. Etter en stund ringte vi etter mora også - og vi fikk en kjempefin kveld med rødvin og prating - og de gikk ikke før i ett tida :-) Utrolig koselig å gjøre sånn helt på sparket! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Koselig med sånne nabobesøk - for vår el blir det altfor sjelden. For et par uker siden skulle eldstemann ha kameraten på overnatting. Da han og pappaen kom med sengetøyet, spurte vi om pappaen ville være med inn, og det ville han. Etter en stund ringte vi etter mora også - og vi fikk en kjempefin kveld med rødvin og prating - og de gikk ikke før i ett tida :-) Utrolig koselig å gjøre sånn helt på sparket! Hørtes kjempehyggelig ut! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Vi hadde venner på besøk og spiste god mat, drakk mye vin og pratet til langt på natt. 0 Siter
morsan Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Kjipt med sånne dager som en bare kan sette et stort kryss over :-( God bedring! Takk :-) Er mye bedre allerede :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.