Gå til innhold

Hei :)


Gjest Havfruen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Havfruen

Hei :-)

Spørs hva du mener med "gammel"

Jeg har vært her siden 1998/99.

Det er dere som var her rundt 98-99 til 2001 jeg tenkte på :)

Mulig folk har bytta nick og da er det ikke lett å vite hvem som er her lenger :)

Skulle bare innom å si hei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Matariki

Jeg sjekket i går, og jeg har vært her siden 2000. Da var jeg Selje, så var jeg LucySky lenge og så ble jeg ...

Hvordan kan du sjekke hvor lenge du har vært her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du sjekke hvor lenge du har vært her?

Man kan sjekke seg selv (og andre) ved å bruke SØK i lista til venstre. Skriv nicket ditt der du kan be søkemotoren om å søke på forfatternavn, og velg en av de forumene du har vært mye på, særlig de første årene. Så trykker du på SØK og så får du mye gammelt og morsomt opp!!! Jeg lette litt for å finne mitt aller første innlegg, det gjemte seg under Allergi, og det kan stemme at det var slik jeg havnet her, jeg er så innmari allergisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matariki

Man kan sjekke seg selv (og andre) ved å bruke SØK i lista til venstre. Skriv nicket ditt der du kan be søkemotoren om å søke på forfatternavn, og velg en av de forumene du har vært mye på, særlig de første årene. Så trykker du på SØK og så får du mye gammelt og morsomt opp!!! Jeg lette litt for å finne mitt aller første innlegg, det gjemte seg under Allergi, og det kan stemme at det var slik jeg havnet her, jeg er så innmari allergisk.

Ok. Men jeg husker ikke hva som var mitt første nick. Tror ikke det er morsomt heller å lese det, men hadde vært greit å vite på en måte. Hva jeg har skrevet om her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...