Spenol(1) Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Jeg har et ark med russisk tekst, som jeg har lyst til å få oversatt gjennom Google translate. Jeg har scannet arket til PC-en men der blir det bare lagret som bilde. Når det blir laget som bilde så får jeg ikke til å merke og kopiere teksten. Jeg har forøvrig en Canon pixma, 550 D og bruker Canon MP navigator. Kan jeg få kopiert teksten på en eller annen måte ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Er du sikker på at scanneren din har en slik funksjon? At den kan lagre scannet tekst som tekst og ikke bare som bilde altså. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 28. november 2011 Forfatter Skrevet 28. november 2011 Er du sikker på at scanneren din har en slik funksjon? At den kan lagre scannet tekst som tekst og ikke bare som bilde altså. ''Er du sikker på at scanneren din har en slik funksjon? At den kan lagre scannet tekst som tekst og ikke bare som bilde altså'' jeg trodde det, men jeg har nok for høye forventninger. Det var en som tipset meg om et dataprogram som skulle løse problemene. Jeg husker ikke hva det het for øyeblikket. 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 ''Er du sikker på at scanneren din har en slik funksjon? At den kan lagre scannet tekst som tekst og ikke bare som bilde altså'' jeg trodde det, men jeg har nok for høye forventninger. Det var en som tipset meg om et dataprogram som skulle løse problemene. Jeg husker ikke hva det het for øyeblikket. Du kan prøve noen av disse programmene: http://www.makeuseof.com/tag/top-5-free-ocr-software-tools-to-convert-your-images-into-text-nb/ 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Du kan prøve noen av disse programmene: http://www.makeuseof.com/tag/top-5-free-ocr-software-tools-to-convert-your-images-into-text-nb/ Hva med å lagre det i word? Utklipstavlen lar deg ofte lagre i word og ikke paintbrush! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.