Gå til innhold

er jeg sprø?


Gjest nnn

Anbefalte innlegg

er jeg helt unormal som ønsker å ha sex med min søster? jeg kjenner det i buksa bare jeg ser henne, og jeg gjør alt for å få se fitta eller puppene hennes. det føles helt galt, men det er liksom ikke så mye å gjøre med det. aldersforskjellen på oss er bare et par år og puppene hennes er godt utviklet. nå går jeg her og skulle ønske jeg fikk se henne naken snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det höres ikke bra ut,det der. Det kan ha kanskje ha med aa gjöre at din söster viser seg med mindre

klaer hjemme innenfor husets vegger enn ute,som

de fleste andre jenter gjör. Derved har du saa mye

bedre studiemuligheter hjemme,enn du kan faa

andre steder.Hender det aldri at din söster har over-

nattingsvenninder,som du faar lyst paa?

Jentekroppen blir gjerne mer fasinerende,dess mer

en faar sett den,og en kan jo noen ganger undres paa hvordan det ville vaere aa faa stikke`n oppi

det stedet du hvet...

Det blir bare for galt naar det stedet er en del av din

egen söster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprø er du vel ikke, men det er unektelig en fordel om du snarest vokser av deg disse tankene og begynner å sikle på andre jenter istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grunfeld, rofessor i psykiatri

Nei, du er neppe helt unormal. Mange søsken kan i perioder føle erotisk tiltrekning til hverandre, tenne på hverandre og ha sterke følelser.

Men husk, det er straffbart med søskenincest, skjønt det hender nesten aldri at det blir reist rettssak mot søsken som har bedrevet denslags.

Jeg håper at du etter hvert finner deg en annen jente å overføre din seksuelle følelser på.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo normalt at unge menn svært raskt tenner på jentekropper, og at det kan skje med selv ens søster, har jeg jo forståelse for.... MEN: Dette er både straffbart og noe du helt sikkert vil angre på om du lar følelsene løper løpsk. Trøst deg med at du snart garantert vokser deg av dette, og at dere er av tykkeste blod.

Det vil nok hjelpe om du heller begynne å sjekke opp go flørte/sjekke andre jenter, sannsynligvis er du ganske hungrende...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...