Gå til innhold

Irriterende "feil"

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Dersom jeg går inn via innloggingssiden og på "Min side", "Forum" og "Mine svar", så åpnes en ny side når jeg klikker på tråd-linken.

For hver gang jeg klikker på et svar, eller trådlistelinken - så åpnes den i denne nye siden. Det gjør at det er vanskelig å holde oversikten over hvor svaret har kommet.

Altså, dersom jeg klikker på trådlistelinken utenfor overskriften inne på "Mine svar" - så åpnes en ny side, og man kommer rett inn på det innlegget linken hørte til. Trådlisten vises ikke. Det gjør at svaret blir markert som lest, og det vanskelig for meg å se hvilket av mine innlegg det svares på - ettersom alle da er lilla.

Dersom jeg går inn via "Svar til meg" her på webmasterforumet (f.eks), så får jeg opp en liste med svarene som har kommet på mine innlegg. Når jeg så klikker på tråd-linken kommer jeg rett til hele tråden, hvor jeg kan velge meg ut de som er blå (ikke lest) og dermed lett få oversikten over hvilket av mine innlegg vedkommende har svart på.

Det er litt vanskelig å forklare, men kan dere endre på oppsettet på "min side" slik at dette blir likt som på forumet? Det gjør at det blir mer oversiktlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372816-irriterende-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Ja, og så om dere kan fjerne det at det popper opp en ny side hver gang man klikker på noe fra "Min side". Er man inne i forumet (uten å ha gått via min side) så kommer innlegget bare opp på høyre side av skjermen, uten at det åpnes en ny side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372816-irriterende-feil/#findComment-3262946
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...