100%ull Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 . For et styr med dette med "smørmangel" her til lands... Hyllene er jo fulle av smør...men ikke "smør"... Vi har det for bra i landet her...siden vi gnåler og er fortvilet over dette luksusproblemet... Slutt å gnål om "smørmangel"...!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 ''Hyllene er jo fulle av smør...men ikke "smør"...'' Margarin er ikke smør. Smør er laget av melk, i beste fall er det en snurt av skummet melk i margarin. To helt forskjellige produkter. 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 I dag var butikkene i min avkrok av landet tomme for h-melk. Lurer på om de har tatt at melkefettet til smørproduksjon. Ja, ja. Det ble lørdagsgrøt av lettmelk også. Jeg akter ellers ikke å hive meg på smør-hypen, verken på den ene eller den andre måten. Rare greier. 0 Siter
tonie Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Enig. Det er jo helt latterlig, dette:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.