Gjest Melis36 Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Jaa jeg fulgte ivrig med på det jeg hehe. 0 Siter
Gjest Swatla Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Jaa jeg fulgte ivrig med på det jeg hehe. Hehe bra. Dumt at ikke VG har en julekalender med han i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.