Gjest wowh Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Håper det går bra med deg. Kanskje sove litt? 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Skrevet 5. desember 2011 På tide å køye? Jo skulle skrive noe fornufgit onm\\\\\\ mobilt bredbpn, mne besst å ta køya. RART. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Skrevet 6. desember 2011 Håper det går bra med deg. Kanskje sove litt? Jepp. Her fikk jeg demonstrert hva som skjer når man tar feil av allergimedisin og sterk sovemedisin. Jeg tenkte at bokstavene danset, men hvorfor ikke? La dem danse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.