Gå til innhold

voldsom elveblest?

Anbefalte innlegg

Gjest bergensis

Eg har fra tid til annan vore plaga av elveblest, men den siste veka har det vore vanvittig. Eg har i tillegg til vabler i huden hatt betydelige hevelser. Eg har også vore uvel og i ulage. Hevelsene er lokalisert til høgre fot, venstre underarm, ansikt og underliv. Alle hevelser er i kombinasjon med typisk elveblestutslett som "flyttar" seg.

Vanlegvis har zyrtec (1 tablett reseptfri) god effekt ganske umiddelbart. No har ikkje den funka. Da eg var til legen, skreiv han ut Poleramin 2mg, då han meinte at zyrtec ikkje kunne nyttast under graviditet. Denne hadde liten/ingen effekt. Sidan har eg fått Vallergan 10mg. Desse skal eg no i eit par dagar ta to av om kvelden for at eg skal få sove. Denne medisinen blir etter det eg forstår brukt både som kløstillande og som sovemedisin. Den funkar for både kløe og søvnproblem. Eg er heilt slått ut!

Eg har også hatt generelle smerter i kroppen, kvalme, oppkast, diarè etc. Kor mykje som skuldast graviditeten veit eg ikkje. Det heile er svært forvirrande, ettersom ingen synes å vite kva som skuldast kva eller korleis fikse det.

Eg likar svært dårleg å måtte ta så mykje piller og greier medan eg er gravid (7 +2). Dessutan får eg ikkje i meg anbefalte mengder folat, kalk, oa. ernæring.

Eg har lest at elveblest sjeldan skuldast allergi, men eg hadde håpa at dr.online kunne gjere meg litt meir opplyst om desse plagene. Kan det unngåast? Korleis lindre? Kvifor hovnar kroppen opp?

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37343-voldsom-elveblest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære bergensis

Dette høres svært plagsomt ut - og jeg skjønner godt at du føler deg helt utslått av Vallergan.

Når du er kommet lenger enn 3 måneder i graviditeten ville jeg ikke betenkt meg på å bruke en av de nyere antihistaminene som Zyrtec, Clarityn, Kestine eller Telfast i stedet for Vallergan.

Det at du har hevelser og føler deg uvel følger et kraftig elveblest utbrudd - symptomene kommer pga en biokjemisk reaksjon i kroppen som bl.a. fører til at det lekker ut væske i vevene.

Det er riktig at elveblest sjelden skyldes allergi - i alle fall hos voksne. I ditt tilfelle kan det rett og slett være graviditeten som fører til en ubalanse i kroppen. Ellers kan psykiske faktorer spille en rolle hvis en har tilbøyelighet til elveblest. Stress og mas er ikke uvanlige utløsende faktorer.

Du burde gå til legen igjen i morgen - mandag -hvis ikke det hele har roet seg ned.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37343-voldsom-elveblest/#findComment-142114
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...