ink1365380698 Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Kan du skrive litt om dette NHD. Du skrev en gang til meg om at du trodde jeg led av en slags hodepine som fulgte angst. eller gi meg noen linker. Ikke noe medisiner virker. aurorix, zyprexa, benzo, paracet ol. zyprexa er vel den som virker best. Har hatt dette for tre og to år siden og. Varte i mange uker. Kan det være skult depresjon? som tar slik med angst i tillegg. Har du noe anbefaling til medisiner. Dette er utrolig slitsomt å leve med. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Skrevet 12. desember 2011 glemte å nevne lysskyhet. Har det ca ok. når jeg ligger eller sitter i en stressless. men er fryktelig trist, men mest over srirtuasjonen. Har vært veldig anspent i høst. Mye bekymringer. Slik var det sist også . Å være oppreist er ille og det å se på en dataskjerm er belastende . 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Skrevet 12. desember 2011 glemte å nevne lysskyhet. Har det ca ok. når jeg ligger eller sitter i en stressless. men er fryktelig trist, men mest over srirtuasjonen. Har vært veldig anspent i høst. Mye bekymringer. Slik var det sist også . Å være oppreist er ille og det å se på en dataskjerm er belastende . Kan minne om ubehaget ved en influensa med feber, men det har jeg ikke. eller kraftig fyllesyke.. noen år siden... men nærmeste forklaring jeg kan gi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.