Gå til innhold

hjerteproblemer

Anbefalte innlegg

Signaler fra nedre del av magen når jeg må på do for så å gå opp i hodet hvor det da blir trykk og synsforstyrrelser! Ubehagelig, noe jeg har hatt siden juni i år. Hva kan det være? Har vært hos lege men han mente det var muskelært. Har vært hos optiker men synet var bra!

Har også vært hos en terapaut hvor jeg fikk fotsone og hun reagert på at jeg hadde så mye træl yttersiden av foten. Noe som kunne indikere hjertelidelser. Har også litt hjerte bank når jeg får dette trykke i hodet. Ikke voldsomt men som om hjertet tar et dobbeltslag. Jeg er bare 32 år men jeg blir litt engstlig.

Håper på svar!

Redd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37360-hjerteproblemer/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Redd.

Dette har neppe noe som helst med ditt hjerte å gjøre. Mest sannsynlig er at du har endel forestillinger av psykisk karakter, og som du automatisk "somatiserer", d.v.s. at du forsøker å finne årsaken i et eller flere organ, fortrinnsvis ditt hjerte. Ikke noe av det du nevner indikerer at du har noe galt med hjertet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37360-hjerteproblemer/#findComment-144800
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...